Matty mě doprovodil až do třídy. Hned jak si ho Will všimnul začal na něj pokřikovat: "Hej, co tady děláš. Vypadni!" všichni vybouchli smíchy. Protočila jsem očima. Obejmula jsem ho a on šel pryč. Sedla jsem si do poslední lavice a ignorovala všechny nadávky, které na mě hořce pokřikovali. Dala jsem si sluchátka do uší, když v tom přišla do třídy učitelka. Neobtěžovala jsem si je sundat. Jenom jsem si je zastrčila pod triko a ucho zakryla svými kaštanovými vlasy, aby nebyli vydět. "Sednout!" nařídila nám učitelka. Copak jsme psy? ptala jsem se sama sebe. Museli jsme se dělat nějaký příšerný cvičení. Po chvíli jsem si omylem dala vlasy za ucho a bylo mi vydět sluchátko. "Smithová. Žákovskou na stůl!" "Cože? Co jsem udělala." najednou jsem si vzpoměla na sluchátko ve svém uchu. Neochotně jsem vstala a drze hodila žákovskou na stůl. Otočila jsem se na patě a rozešla se zpátky k lavici. "Smithová." prudce jsem se zastavila. Podívala jsem se na Anne a ta se jenom uchechtla. Otočila jsem hlavu. "Sluchátka a mobil taky na stůl!" vytáhla jsem si sluchátka i s mobilem a tentokrát to opatrně položila na stůl. Sedla jsem si do lavice a sklesle jsem se koukala na úlohy z matiky.
Na konci hodiny jsem si vyzvedla žákovskou a samozřejmě i mobil se sluchátky. Otevřela jsem žákovskou na straně Oznámení rodičům. A tam červeným písmem stálo: Používání mobilního zařízení a drzé chování v hodině matematiky. Frankeová. Zavřela jsem žákovskou a vztekle jí hodila na stůl. Mobil se sluchátky jsem si schovala do tašky. Vyšla jsem ze třídy. Nevěděla jsem kam jdu, ale nakonec jsem si to namířila do bráchovi třídy. Uviděla jsem ho hnedka vedle dveří. V ruce držel flašku vodky, která byla už skoro vypitá. "Matty?" "Co chceš? Vypadni!" "Matty, neměl bys pít! To takhle..." "Říkal jsem VYPADNI!" je opilý. "Nech mě doříct větu. Chtěla jsem říct..." než jsem to stihla doříct dal mi facku až jsem spadla na zem. Začala jsem brečet. Utíkala jsem z jeho třídy rovnou na záchod a tam mi začali proudem téct slzy. Proč? Matty byl vždycky slušný člověk, který se docela dobře učil a staral se o rodinu. Co se to sním stalo? Co to udělal? Věděla jsem že mi na ty otázky nikdo neodpoví. Začala jsem hlasitě vzlykat...
Tuhle cast rozdelim na dve casti a omlouvam se za chyby ;)
ČTEŠ
It's my life [DOKONČENO]
RomanceŽivot v postranní není jednoduchý, ještě když víte že máte jen jednu nejlepší kamarádku a ostatním nevíte jestli máte věřit. Chtěla bych prožít normální život ovlivňování ostatními. Bude k tomu vůbec někdy možnost..?