Přípravy...

437 21 0
                                    

Hned po škole jsme si šly s Tess koupit šaty. Spolu jsme vešli do obchodu a nestačily jsme se divit. Všude kolem máš byly na vesacich šaty různých barev, tvarů a velikostí. "Mám takový nápad." odmlčel jsem se. "Ty vybereš šaty mě a já tobě." Tess přikývla. Každa jsme se rozběhla na jinou stranu obchodu a zuřivě sundávaly a zase věšely šaty.

Asi po hodině jsem pro sebe pořád neměla šaty. Tess si koupila černé šaty bez ramínek které začínaly topem pod žebra a potom se začaly rozšiřovat do husté černo bílé sukně sahající pod kolena. K tomu si koupila bílé lodičky a bílou kabelku s sedymi vzory. Zašli jsme ještě do malého obchodku s logem: Krásné a levné. No uvidíme. Vešli jsme dovnitr. Nebylo tam moc šatů ale já na první pohled vedela jaké chci. Můj pohled se zaměřil na tyrkysové šaty s tlustými ramínky a černým páskem s roztomilou černou mašličkou. Pomalu jsem se na ně šla podívat ale Tess mě vzala za zápěstí a táhla mě někam dozadu. Vytáhla šaty které jsem si koupila bez rozmístění. Jsou to černá šaty bez raminek s růžovou hustou sukni. (media) K tomu jsem si ještě koupila černé boty na klínku a malou růzovou kabelku.

~pohled Willa~

Anneinu oslavu nijak neřeším. Prostě si vezmu košili a džíny. S nikym nejdu tak mi stejně nezáleží jak vypadám.

PÁTEK VEČER

~pohled Bec~

Matty nás na oslavu odveze. Alespon že tak protože v šatech bych autobusem fakt jet nechtěla. Navíc by to vypadá že bude pršet. Do oslavy zbývá hodina a půl. Rychle jsem si umyla vlasy. Vyfoukala jsem si je fénem a dala do nich speciální olejicek. Na sebe jsem si vzala šaty, boty a na to jsem hodila černý svetřík. Do kabelcicky jsem si dala mobil,  peněženku a klíče. V koupelně je si Nanesla vrstvu make-upu, na to pudr a řasenku. Na poslední chvíli jsem si ještě dala stříbrné třpytivé stíny a kruhy do uší. Zavolala jsem a Mattyho ať už jde ale odpověď jsem nedostala. Šla jsem tedy do jeho pokoje kde stal bez trička. Prudce jsem se zastavila. "Copak... Znepokojuje tě že nemám tričko?"  "To si nech pro Tess a dělej už." otočila jsem se na podpatku a odešla směrem ke dveřím. Asi po pěti vteřinách za mnou Matty přišel. "Sluší ti to." "Já vím. " sladce jsem se usmála a pak ještě dodala." Trocha sebevědomí neuškodí. " mrkla jsem na něj a on se konečně probral z udiveneho pohledu. U auta mu otevřel dveře a ha hrdě nastoupila. Zavřel mi je a sám nastoupil. Na zadní sedadlo du sedla Tess která právě pribehla.

Její dům je obrovský. S údivem jsem vystoupila. Pro Anne jsem vybrala náhrdelník s přívěskem Eiffelovky. Vím že miluje Paříž. S Tess jsme šli věděl sebe až k domu. Všude se svítilo a hrála hudba. U dveří stala Anne. "Je ahoj.  Tess sluší ti to a Bec." odmlčela se. "Co to máš na sobě?"

"Víš Anne,  tomu se říká šaty. "" Vypadáš jak štětka. " probodla jsem ji pohledem. Sama má na sobě šaty těsně pod zádek a výstřih někam do pasu a já vypadám jak štětka. Chtěla jsem ji ukázat že se jen tak nenechám strhnout dolů." Lichotis mi. " něco zamumlala ale já už dávno odešla. Pečlivě zabalený dárek jsem hodila na stůl mezi ostatní.

It's my life [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat