"Tak díky no." odpovědel Jack a usmál se. "Hej vy dvě hrdličky." stála tam Anne, April a Daniele. Anne na sobě měla ůzké, černé, třpytivé šaty bez ramínek, pod zadek. K tomu měla černé jehly. April a Daniele byly oblečené stejně-křoví. Měli stříbrné, třpytivé šaty nad kolena s krátkým rukávem, stříbrné lodičky na nízkém podpatku a směšné látkové čepice s kšiltem. Samozřejmě byli stříbrné s flitrama. "Je Beky. Bylas dobrá. Pro amatéry. Teď se dívej na profesionála." sebejistě vystoupala na podium a za ni April s Daniele. Anne uchopila mikrofon do jedné ruky. Zpívala single ladies od Beyonce. Bylo to spíš skřehotání než zpěv. Když konečně zkončily zase k nám přisly. "Hmm..myslim že to bylo mnohem...mnohem lepší než to tvoje. Ty se se zpěvem nikam nedostaneš." začala Anne. "Hele. Anne. To tvoje skřehotání se líbí ledatak tobě. Že jo holky." obě nejistě přikývli a když se Anne otočila začali vrtět hlavou. Ale bylo pozdě. "Holky jdeme!" přiznala svou porážku a naštvaně odkráčela. Musela jsem se nad tím pousmát. "Nendala jsi jí to Bec." už jsem se smála víc a červenala jsem se. V jeho přítomnosti jsem vždy nervózní. Vlastně se teď divím že jsem ještě nezačala koktat. "Viděls jak byla rudá?" taky se smál. Byla z něj vidět nervozita. Stejně jako ze mě. "A mimochodem...sluší ti to." opáčil Jack. "Thank you." miluju když můžu mluvit anglicky. Uvedla jsem se a našla Mattyho a Tessu. Zrovna se líbali a to ksem fakt vidět nemusela. Odkašlala jsem si. Jako na povel se od sebe odtrhli. Koutkem oka jsem za sebou zahlédla pohyb hnědých vlasů. Jack. Kdo jiný. "Jdem domů?" "Jo jasně." řekl Matty nejistě a při tom si prohrábl rukou vlasy.
Doma jsem si lehla na postel, zapla notebook a koukala na nějakou kravinu. Stejně jsem jí nevnímala. Myslela jsem si ze miluji Willa, ale teď si nejsem jistá...
Takze je to strasne kratky. Nemam moc casu takze se pokusim pridat behem vikendu alespon dve kapitoly sem a dve kapitoly do who's that boy. Moc diky za 955 zhlednuti. :*
ČTEŠ
It's my life [DOKONČENO]
RomanceŽivot v postranní není jednoduchý, ještě když víte že máte jen jednu nejlepší kamarádku a ostatním nevíte jestli máte věřit. Chtěla bych prožít normální život ovlivňování ostatními. Bude k tomu vůbec někdy možnost..?