Sivestrovský speciál...

409 28 0
                                    

Takže jak jsem slíbila přidávám přesně v 00:00 novou kapitolu jako novoroční dárek. Bude tam i malé překvápko. A hlavně bych vám všem chtěla popřát hodně štěstí a zdraví do nového roku. Doufám že tento rok bude lepší než ten předchozí. PF 2015. ☺

Ráno jsem se probudula kolem 11. No to snad neni možný...už je 31.12!!!

Tenhle rok strašně rychle uběhl. Nejdřív se prvního ledna nudim ve škole a potom je silvestr. Strašný. Vstala jsem a hodila na sebe nějaký tepláky s tričkem. Dobelhala jsem se do kuchyně a otevřela lednici. Vzala jsem si jablko a pomerančový džus. Jedla jsem ve stoje a proto jsem si všimla papírku na vchodových dveřích. Milá Beko a Matty,
Museli jsme naléhavě do práce a vrátíme se až zítra odpoledne. Užijte si silvestra. Klidně u nás může někdo spát. S láskou...máma a táta.

Super máme celý byt pro sebe což se rovná párty. Mě už je 16 a Mattymu 18. Během těch pár měsíců jsme stihli mít narozky. "Matty si vzhůru?" "Jo, vydrž hned jsem tam." ok. Asi po pěti minutách do kuchyně konečně přišel Matty. "Máme byt pro sebe." zazubil se. "Myslíš na to na co já?" "Ještě aby ne." už jsme se oba smáli jak blázni. "Já obvolám svoje kámoše a ty svoje kámošky." řekl Matty. "Kdo řikal že pozvu jenom kámošky." mrkla jsem na něj. "Já obstarám pití ty jídlo OK?" "Jojo." odpověděla jsem bez zájmu. Uż jsem držela v ruce svůj mobila a vyťukávala číslo Tess. "Čau Tess. Hele přijdeš dneska? Párty na oslavu silvestra. Jo můžeš přespat Ok přijď v deset. Čau Liv..." takhle jsem ještě zavolala Frankie, Gabriel, Daniel, Willovi, Jackovi, Liamovi a Roky. Všichni přijdou na desátou. "Matty, jdu něco koupit k tomu jídlu jo?" "Jo jasně, až se vrátiš začala bys připravovat...všechno?" "Myslim že ty bys to nebyl schopný udělat." převlékla jsem se  do džínů, volného trička a teplé bundy. Obula jsem si černé vansky. Vzala jsem si peníze a vyšla ze dveří. Kdybych šla pešly asi bych zmrzla ale jet dvě stanice autobusem....

Nakonec jsem jela autobusem který jsem stihla jen tak tak.

V obchodě jsem koupila chipsy(asi 5 druhů), nejaky bonbony(taky asi 5 druhů), čokoládu, popcorn, tyčinky, křupky a bake rolls.

Zpátky jsem bohužel musela pěšky, ale zato jsem si užívala sněhu. Ikdyž ty vansky toho moc nevydržely a tak jsem po chvíly měla mokré ponošky a mrzly mi nohy. Ale stejně mi to nedalo a začala jsem zuřivě kopat do sněhu. Než jsem se nadála stála jsem před naším domem. Vzala jsem klíče a odemkla si dveře dole i nahoře. Tašky jsem hodila na stůl v předsíni a šla k sobě do pokoje. Sundala jsem si vansky a i promočené ponožky. Ze skříně jsem vyhrabala teplé hebké ponožky a dala si je na nohy. Koukla jsem na hodiny. To už je jedna? Ten čas strašně letí. Ze skřině v kuchyni jsem vzala několik misek, skleniček a prostírání. Prostírání jsem dala na všechny stoly v bytě. Do skleniček jsem dala tyčinky a do misek zbytek. Půlku čokolády jsem naskládala na talířek a z druhý půlky jsem udělala čokoládové foundie a zamíchala je s mlíkem. Na konec jsem to nalila do hrnků, které jsem položila na stůl. Párty může začít!

Kolem desátý začali chodit první lidi. Hlavně tedy kamarádi Mattyho kteří měli všichni 18+. Asi minutu po desáté se sešla celá naše parta a vešli naráz dovnitř. Pití už je nachystané na stole a všude kolem. Taky jsem si všimla že většina je alkohol. S naší partou jsme šli ke mě do pokoje. Chvíli jsme si povídali a já se mrkla na fb. "Hej tady na náměstí je prý nějaká oslava na nový rok. Nezajdem tam?" "Jo jasně. Klidně. To je dobrý nápad. Řekni to ostatním." začali se všichni překřikovat. Zvedla jsem se a zašla do obýváku. Všichni tam seděli s nějakým pitím v ruce. "Hej tady kousek na náměstí je nějaká slavnost. Nezajdem tam?" všichni něco začali řikat na souhlas. "Ok takže za deset minut před baráke. Přesně!"

Za deset minut stáli všichni před barákem a vyrazili jsme.

Když jsme dorazili na náměstí už se tam schromáždila velká skupina lidí. Ale obzvlášť velká skupina se schromáždila do kroužku kolem nějaké osoby, která je obklopena bodyguardy. Neřešila jsem to a šla dál. Všimla jsem si že jsem zůstala jenom já a Tess. "Nepůjdem se podívat k pódiu? Asi někdo bude zpívat." navrhla jsem. "Ok." procpaly jsme se až do předu někam do prostřed abychom dobře viděli. Začala hrát hudba. Kytaristi a ten co hrál na bicí se chlubili tim jal dobře umí hrát. Potom jsem usoudila ze uz hrajou melodii písničky a najednou se ozval hlas mé oblíbené zpěvačky:

Puttin’ my defenses up
‘Cause I don’t wanna fall in love
If I ever did that
I think I’d have a heart attack

Omg omg omg.....to je Demi Lovato!!!!!!!;

Okamžitě jsem vytáhla mobila a začala si jí natáčet. "Hele nechci být pozadu, ale typujubže to je Demi?" ozvala se Tess "Omfg JO!!!!!!!" byla jsem tam až do konce jejího koncertu.

Na konci ještě měla autogramiádu. Mám její podpis a mám s ní selfie!!!! Co víc bxch si mohla přát?

Když jsme se vrátili domů bylo 23:50.

Rychle jsem se šla převléknout.

Všichni jsme se sešli v obývávaku. Já jsem si dala hnek mé čokolády a naše parta taky. Mattyho kámoši měli skleničku šampaňského. Najednou ke mě přišel Matty a vrazil mi do ruky skleničku vína. "Matty, ještě mi neni 21." "Ani mě ne...no tak...nikdo se to nedozví jenom jednu skleničku na oslavu nového roku." "Ale... Fajn...Jenom jednu!" usmál se. Právě je 23:59 a v televizi je odpočet. Všichni nahlas počítáme..."5-4-3-2-1-Štastný nový rok!" a naráz jsme si připili. Šampaňské mi docela chutnalo. Venku se najednou začali střílet petardy a všude bylo najednou strašně moc barev. Užívala jsem si to do tý doby než ke mě přišel Jack a políbil mě na ústa. Neodtáhla jsem se, právě naopak jsem s ním začala spolupracovat. Po chvíli se odtáhl a odešel. A já tam jenom tak stála. Koukla jsem se kolem sebe a všechny páry se líbali. Tak i Matty s Tess.

Po chvíli odešli všichni a zůstali jsme jenom já, Matty a Tess. Matty si zalezl do pokoje a my s Tessou jsem si zalezly ke mně...


It's my life [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat