Na obrázku je Matty s Tess :)
Chodila jsem po pokoji sem a tam a premyslela jak jim to řeknu. Teď je asi pul desátý. Rodiče už byli dávno doma a táta už spal. Chtěla jsem to říct nejdřív tatovi. Pomalu jsem šla k němu do pokoje. Asi dvě minuty jsem stala v polo otevřených dveřích. "Tati?" "Hmm..." "Chceš nastvat ted nebo az zítra odpoledne?" "No rikej."
"No ono je to těžký...ale no...já jsem m-mela mobil v zadní kapse no a jaksi mi spadl do zachoda." "Ví to máma?" "Ne." "Tak ji to řekni ze ti nemá volat."
Šla jsem do koupelny za mamou. "Mami? Už mi nebudeš moct volat." "Jak to?" "No...utopila jsem svůj mobil." nestihla ani odpovědět protože se ozvalo zaklepani. "Jdu otevrit." řekla jsem než máma stačila zareagovat co se děje. Za dveřmi stal Jack. "Ahoj." začal. "No ahoj." "Mužů dal?" uvolnila jsem mu místo k průchodu. Zavedla jsem ho ke me do pokoje a on si sedl ba postel a já vedle neho. "Vis, dlouho jsem přemýšlel a myslím ze už he čas se te zeptat...n-nechodila by si s-se mnou?" "Ehm...no...asi...jo...jo chodila." usmala jsem se na něj a on mi úsměv oplatil. Naklonil se ke me blíž a já k němu. Po několika sekundách už jsme se opírali cely a rty jsme měli těsně u sebe. Mela jsem sto chuti ho políbit, ale čekala jsem az me políbí on. Nakonec jsem se rozhodla ze ho polibim ja, ale on me předstihl. Dala jsem mu ruce kolem ramen a rukou mu hrabla do vlasu. On me chytil za pas a přitáhl si me blíž k sobe. Najednou jsem po něm strašně toužila. Pritiskla jsem se na jeho hruď a jednu nohu jsem mu dala kolem pasu. Druhou jsem mela skrcenou vedle sebe. Nakonec mi zajel rukou pod tričko a hladil me na zádech. Zachvela jsem se a on se v polibku usmal. Taky jsem se musela usmat. Nakonec se pomalu odtahl, což mi bylo líto. Oba jsme se na sebe usmali. "Miluju te." řekl Jack "I já tebe." pramen neposlušných vlasu mi zastrcil za ucho a já se zadivala do jeho ciste hnědých oči.
~pohled Tess~
S Mattym jsme se setkali před školou a šli jsme společně k němu domu. Seděli jsme na posteli a povídali jsi a potom mi něco zahrál na kytaru. Doma nikdo nebyl. Jejich rodiče přijdou prý az v devět a Bec je na nějakém kroužku. Kdyby náhodou přišli driv tak jsme se zamkli. "Hrajes moc hezky." "Díky." naklonila jsem se k němu a on me lehce políbil. Chytla jsem ho kolem ramen. On me chytil za pas a pritahl si me k sobe. Polibek začal probírat na intenzitě a já mu hrabla rukou do vlasu. On mi zajel rukou pod tričko a odhalil mi zada a kus bříška. Začala jsem mu rozepinat kosily a po chvily jsem se ocitla pritisknuta na jeho nahé hrudi. Prejizdela jsem mu jeho vypracované tělo rukou. Marty si me položil na postel na zada a lehl si na me. Dal jsme se libali. Jemne se odtáhl a řekl: "Chces...?" "Jo...mas...?" "Jo." zase me začal líbat a přejel mi spodní ret jazykem. Jako napovel jsem pootevřela rty. Začal zuřivý souboj jazyku během kterého mi sundal tričko. Na tuhle noc nikdy nezapomenu.
ČTEŠ
It's my life [DOKONČENO]
RomansaŽivot v postranní není jednoduchý, ještě když víte že máte jen jednu nejlepší kamarádku a ostatním nevíte jestli máte věřit. Chtěla bych prožít normální život ovlivňování ostatními. Bude k tomu vůbec někdy možnost..?