Valentines Pripravy :D

413 21 1
                                    

~pohled Beky~

Tak zítra budu slavit 16te výročí kdy jsem sama na Valentýna. Zitra celý den strávím s Tess, Liv a Bonnie. Bonnie je moje kamarádka z tancování. Moc se na ně těším, ale nejdřív musím uklidit byt. Matty se zase valí v pokoji a má nahlas pustenou hudbu. Rodiče zase nejsou doma. Někam odjeli a budou tam přes valentyn až do pondělí. Valentyn je tentokrát v sobotu takže fakt super. Jelikož je odpoledne tak už jsem ze školy dávno pryč. Kouknu na hodiny a už je půl pátý. Jdu se připravit na trénink. Popadla jsem batoh a vyrazila jsem. Jedu jenom jednu stanici tramvají a pak se sejdu s Bonnie, Wiki a Maddy. Spolu jdeme do schodů a já si připadám jako sjeta protože se směje snad všemu.  Mám je strašně ráda.  Jsou to stejní blázni jako já tak můžu být sama sebou.  Když jsme došli do šatny, přivítala jsem se z ostatními a převleku se.  Někdy v březnu budeme soutěžit a tak jsme celou hodinu trénovali naší sestavu a občas jsme si do ní přidali další krok.

Když jsem se vrátila domů, tak si Matty pouštěl pořád písničky, které se rozeznívali po celém domě. Musela to slyšet i Tess která bydlí o dva domy dal. Převlekla jsem se do teplaku a volného trička a pustila se do úklidu. Holky přijdou brzy ráno.

Hned jak jsem douklidila tak jsem si vzpomněla že zítra máme volno. Takže nemusím dělat úkoly. A to mi došlo až teď. Strašně se na zítřek těším. Už mám pro holky i valentynky.

Takže je to strašně krátký... Za to se moc omlouvám ale těšte se na sobotu protože to bude dost dlouhý :)  A chtěla bych tuhle kapitolu věnovat Terce Vetrovsky. :* A taky bych jo chtěla poděkovat za to že mě vždy dokope k tomu abych napsala další část tak Děkuji Terks007

It's my life [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat