Uyarı!
Bölümün içinde çok azıcık, ucundan cinsellik var 👁️👄👁️Normal de direkt smut yazacaktım ama fici bok etmeyeyim dedim 🧘♀️rahatsız olursunuz falan diye o ana değilde hislerine yöneldim. İyi okumalar 🥺✨
~
Taehyung_Jeongguk...
Jeon Jeongguk.
Jeon Jeongguk ve eşi Jeon Kim Taehyung.İkisi de ailesini(!) geri de bırakan çiftin aile olma çabaları.
Sevgi ne bilmezlerken sevgiyi hissettirme çabalarına giren biz...Nasıl buraya gelmiştik pek sorgulamasamda her anını beynime kazımış ve robot gibi olan sevgilimin içinde gelgitlerime devam etmiştim.
Jeon Jeongguk biricik eşinin altında ağlayarak inliyordu...
Güzel sevgilim benim.Onunla orda öpüşürken kendimizi yatak odasında bulmuştuk önce ve ben sonrasında onu güzelce yatağa yerleştirip üstüne çıkıp aletlerimizi birbirine sürterek öpüşmeye devam etmiştim.
Güzel Jeongguk'umun, güzel sevgilimin, güzel dudakları, dudaklarımdaydı.
İkimizinde dudakları yara doluydu ve iyileşmesini ister gibi yalayıp, buseler konduruyorduk.Ay Işığım dudaklarımda çok güzel parlıyordu.
Ağlama sebebi tamamen sevgi dolu dokunuşlarımdan dolayıydı. Biliyordum çünkü bende bu yüzden ağlıyordum. Şuan bahse bile vardım ki dünyanın en sevgi dolu, soft sevişmesini yapan çift olmaya layıktık. Çünkü yavaş yavaş içinde hareket ederken uyluklarını okşuyordum. Bir yandan da arada üstüne eğilip karnını öpüyordum.
Ona bahşettiğim elimi tutuyor, öpüyor ve elime sarılarak ağlıyordu.
Sevişmekten daha çok birbirimizi her noktamızda hissetmek, birleşmek istediğimiz içindi bu iç içe oluşumuz.
Saatlerce farklı pozisyonlarda birbirimizi sevdik.
Sonunda temizlenip, pijamalarımızla yan yana yatıp onun göğsüne sırnaştığımda fısıldamıştım.
"Beni bırakma."
"Seni bırakmayacağım."
"Seni bırakmayacağım..."Yine zar zor uyurken sabah ilk gözlerini açan kişi ben değildim.
Ben uyanmıştım ve Jeongguk yoktu.
Korkuyla üstümü dahi düzeltmeden mutfağa adımlarken gördüğüm bedenle derin bir nefes verdim.Jeongguk artık beni kazanmıştı.
Gitmeyeceğini söylemişti ve gitmemişti.
Bırakmamıştı beni.Dolu gözlerimle arkasından sarıldım.
"Krep yaptım."
"Jeongguk sanırım bayılacağım!""Ahaha üzgünüm sevgilim."diyerek kollarım arasında dönen kaslı bedenine hayrandım. Çok yakışıklıydı.
"Hala devam ediyorsun."dedim beni yönlendiren kolları arasında.
Hızlıca sekerek tezgaha oturduğumda bacaklarımı açarak kollarım arasına çektim." Bir daha benden uzak durma. "diyerek bana iyice çekerek, yaklaşmasını sağladığımda buruk bir gülümseme ile dudaklarıma öpücük kondurduktan sonra fısıldadı.
" Uzak durmayacağım. Ama şuan senden uzaklaşıp krepleri çevirmezsem yanacaklar. "
İlk cümlesiyle burukça gülümserken devamını duyduğumda kıkırdayarak itelemiştim. "Odun Jungoo!""Kim Taehyung'un sevgilisi olan Jungoo denilmesini tercih ederim ama tabii yani sen bilirsin eh!" diyerek oyuncu tavırla tavadaki krepleri tabağa alırken baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
paint
FanfictionJungkook, beni hiç çizmez ki. O sadece güzel şeyler çizer. . . . Ünlü ressam Jeon Jungkook ve eşi Kim Taehyung.