P R E M I E R

3.6K 321 32
                                    

「 S u g a r b o o 」

"Once upon a time,
our soul apart but our lips collide"

🕊️

🕊️

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

.

[ D I S C L A I M E R ]
This story contain upsetting content,
which some readers may find distressing such as sugaring.

[ T U N E S ]
Heaven - Julia Michaels

"DARI CORETAN KISAH, YANG DEKAT BELUM TENTU TERIKAT SETIA"

•••

B L U R B


Jika kisah beauty and the beast, sang wanita cantik itu dikurung untuk dipaksa menerima sang raksasa. Dan ini pula kisah dia, terperangkap di dalam sangkar emas diulit kemewahan sang lelaki. Ironi, lelaki itu umpama beauty dan dia adalah beast pada hakikat segala taraf hidup mereka.

Sikap bapanya yang lepas tangan membuatkan Salsabila tidak percaya dengan perkahwinan. Kasih bapa yang ditagih, tidak pernah diperoleh bahkan seolah dia sudah yatim sebelum waktunya. Lantaran segala janji sang bapa yang ditabur untuk ibunya terkubur begitu sahaja.

Salsabila tekad tidak mahu mengakhiri nasib dengan berkahwin. Tidak mahu mempercayai lelaki yang mendekati...

"Aku tak perlukan lelaki dalam hidup aku!" -Abel

Namun, tidak pada insan bernama Tengku Hans Ilee.

Di saat semua lelaki menghindar, Hans lelaki yang tidak berhenti mengejar. Dia lelaki yang tidak kenal erti putus asa.

"Berhenti ikut aku, aku tak suka." -Abel

"Unfortunately, aku suka." -Hans

Lelaki itu sentiasa hadir, sentiasa ada ketika dia hadapi perih. Hingga kerana satu ucapan membuatkan lelaki itu berhenti mengejarnya. Saat dia begitu memerlukan, hanya Hans yang difikir dan dicari.

Tika itu, satu syarat dikenakan tanpa terduga.

"Be my sugarbaby," -Hans

Kisah cerita mereka, tidak seindah yang disangka. Perhubungan mereka, terlalu jauh simpang daripada kata halal.

Hans semakin terhanyut dengan nafsu dan Salsabila semakin dibuai kemewahan.

Mereka semakin lalai sehingga,

S u g a r b o o: Perempuan Milik HansWhere stories live. Discover now