7. kapitola

225 22 0
                                    

Probudil jsem kvůli tomu, že se pode mnou něco pohnulo. Nespokojeně jsem zamručel a víc upevnil stisk. Uslyšel jsem tiché uchechtnutí. Chvilku mi trvalo, než mi vše došlo. Vytřeštil jsem oči a zvedl hlavu z Wooyoungovy hrudi. Ten se na mě s úsměvem díval.

,,Myslel jsem, že na objímání máš plyšáka." řekl Woo se smíchem. Odvalil jsem se z něj a lehl si na svou půlku. 

,,Promiň. Nedošlo mi, že se k tobě ze spaní přitulím. Tohle se mi stává docela často. Fakt se omlouvám. Měl jsi mě vzbudit, když jsem si na tebe lehl." řekl jsem a prohrábl si vlasy. Wooyoung se otočil čelem ke mně.

,,Ale mě to nevadilo. Ani jsi mě nevzbudil. Zjistil jsem to až když jsem se vzbudil. A to není moc dlouho." řekl Woo a podepřel si hlavu rukou. Chvilku jsem se na něj koukal a snažil se zjistit, jestli mi říkal pravdu.

,,Budu ti věřit. Máš hlad?" zeptal jsem se a sedl si na posteli. Wooyoung si také sedl a odkryl ze sebe peřinu. 

,,Docela jo. Ale nejdřív si dojdu na záchod." oznámil a zvedl se z postele. 

,,Koupelna je na konci chodby, ale to asi víš. Budu v kuchyni." řekl jsem, když otevřel dveře. Ve dveřích se na mě podíval a pokýval hlavou na souhlas. Zvedl jsem se, vzal si mobil ze stolku a sešel po schodech dolů do kuchyně. Sedl jsem si na kuchyňskou linku a zapnul mobil. Mám Sunhee napsat? 

,,Proč tak koukáš do toho mobilu?" zeptal se Wooyoung. Zvedl jsem k němu pohled a vypnul mobil.

,,Přemýšlel jsem, že bych napsal Sunhee." odpověděl jsem a seskočil z linky. Woo jen pokýval hlavou a přišel ke mně. 

,,Tak co by sis dal? Cereálie, jogurt nebo můžeme udělat toasty nebo palačinky." zeptal jsem se, když jsem odložil mobil.

,,Mě to je jedno. Klidně můžeme udělat toasty a rovnou i pro kluky. Asi budou mít hlad." odpověděl s úšklebkem a opřel se zády o linku. Otočil jsem se na něj.

,,To asi jo. Včera jsme se ani nenavečeřeli a pak pokud ty dva dělali to, co si myslím, že dělali, tak budou mít hlad. Ale aspoň nás nevzbudili." přitakal jsem a vytáhl z lednice vše potřebné. 

,,Jak znám Hongjoonga, tak určitě dělali. A navíc to včera i říkal. Nebo spíš naznačoval. Připadám si blbě, když tu jen tak stojím. Kde je toastový chleba?" zeptal se úplně mimo téma Wooyoung. Zasmál jsem se a ukázal na skříňku. 

,,A jaký Hongjoong je? Včera úplně nebylo poznat jaký je. Jen vím, že..." odmlčel jsem se a snažil se najít správná slova. 

,,...je nadrženej? Zní to blbě, ale jakmile si k nám sednul, tak hned měl úchylný poznámky na bráchu a prostě..."

,,Se bojíš, že Hongjoong chodí se Seonghwou kvůli sexu." dopověděl za mě Wooyoung. Přikývl jsem a pokračoval v přípravě toastů. Woo zavrtěl hlavou.

,,On takový není. Je pravda, že nemusel udělat úplně dobrý dojem, ale tohle by nikdy neudělal. Seonghwu má fakt rád. A...umíš držet tajemství?" zeptal se. Překvapeně jsem se na něj otočil a lehce přikývl.

,,I před Seonghwou?" zeptal se pro ujištění a podíval se na mě. Přikývl jsem podruhé. Wooyoung se otočil ke dveřím. Po chvilce se otočil zpátky a stoupl si blíž ke mně. 

,,Víš, jak jsem říkal, že včerejšek měl být pro Seonghwu překvápko? Že za ním chtěl Hongjoong přijet po tom vystoupení?" zeptal se tiše.

,,Jo." odpověděl jsem a dál poslouchal. 

,,Tak to nebylo to překvápko, o kterém jsem mluvil. S Hongjoongem jsme se domluvili, že Seonghwovi řekneme, že to bylo to překvápko, které pro něj Joong chystal. Ale není to ono. Hongjoong chce po maturitě vzít Seonghwu na nějaký delší výlet. Nebo na dovolenou, kde budou jen oni dva na několik dní spolu. Hongjoong si vydělává těmi vystoupeními. A právě aby mohl koupit ten zájezd, tak si jich domluvil víc. Jenže kvůli tomu neměl čas na Seonghwu. Ani nevíš, jak ho to trápilo, ale pro to překvápko to udělal. Už mu zbývá prý jen pár vystoupení. Ale nic Seonghwovi neříkej. O ničem takovým nemá ani páru. A navíc by Hongjoongova práce byla na nic." řekl Wooyoung a vážně se na mě podíval. Němě jsem na něj koukal.

,,Tak nic takovýho bych nečekal. Když si vezmu, že brácha uvažoval nad rozchodem-" Wooyoung se na mě bleskurychle otočil a přerušil mě.

,,On se chce s Hongjoongem rozejít?" zeptal se nevěřícně. 

,,No...už to nezvládal, jak Hongjoong rušil každou jejich schůzku. Tak říkal, že pokud zruší ještě jednu, tak že se s ním asi rozejde. Že už to takhle nezvládá." odpověděl jsem a dal toasty do toustovače. 

,,Na jednu stranu se Seonghwovi nedivím, ale když vím ty okolnosti...nevadí, když to řeknu Hongjoongovi? Tohle by podle mě měl vědět. Aby...si třeba dával pozor, aby nerušil každou schůzku. Nechci, aby se rozešli kvůli nedorozumění." zeptal se Woo. 

,,Klidně mu to řekni. Jestli je pravda to, co říkáš, tak by to měl vědět. Ale...brácha se kvůli tomu fakt trápil. Tak aby to třeba neopakoval. I když to je dobře myšlený." řekl jsem, zatímco Wooyoung vyndával hotové toasty a dával tam nové.

,,Co, že se nemá opakovat?" zeptal se právě příchozí Hongjoong. Woo sebou cukl a otočil se dozadu.

,,Fuj! Víš jak jsem se tě lekl?" zeptal se a začal se smát. Hongjoong nad ním jen zavrtěl hlavou.

,,Kde je Seong?" zeptal jsem se.

,,Ještě spí." odpověděl a opřel se o futra. Woo mu všechno řekl. V neposlední řadě mu řekl, jak se brácha trápil. Hongjoong si smutně povzdechl a prohrábl si vlasy. 

,,To jsem nechtěl, aby se takhle trápil. Ale...neříkej mu, prosím, proč jsem rušil naše schůzky." poprosil mě Hongjoong.

,,Neboj se. Neřeknu mu to. A kdyby náhodou si musel zrušit rande, tak...aspoň budu bráchu přesvědčovat, aby s rozchodem ještě počkal. Ale jestli ho jen vodíš za nos, tak si tě pak najdu a budeš toho litovat." pohrozil jsem mu vážně. 

,,Věř mi, že pokud bych mu nějak ublížil, tak bych si to sám vyčítal. Sakra! Mělo mi dojít, že se trápí." vyhrkl Joong naštvaně a chytil se za kořen nosu. Vyndal jsem další várku toastů a dal tam nové. 

,,Nemá cenu to teď řešit. Hlavně ho už nenech se trápit." řekl jsem rychle, protože se k nám přibližovaly kroky. Po chvilce se ve dveřích objevil brácha s rozcuchanými vlasy. Pousmál jsem se, protože jsem ho moc často takhle neviděl. Většinou vstával dřív než já.

,,Dobré ráno." pozdravil nás s úsměvem. Hongjoong si ho k sobě přitáhl a políbil ho na rty. 

,,Měl jsi mě vzbudit." zamumlal Seong a obejmul svého přítele kolem krku.

,,Když já chtěl, aby ses pořádně vyspal." Ještě nějakou chvíli se takhle objímali, než se Seonghwa odtáhl. 

,,Udělám si čaj. Dáte si tak někdo něco?" zeptal se a došel natočit vodu do varné konvice.

,,Kávu, prosím." poprosil Hongjoong.

,,Já budu čaj. A ty, Woo? Chceš něco?" zeptal jsem se. Wooyoung jen zavrtěl hlavou v nesouhlas.

,,Já si natočím vodu do skleničky." řekl a lehce se usmál. 

,,Můžu tam ukradnout jeden toast? Mám už strašnej hlad." zeptal se brácha, když čekal, až bude hotová voda.

,,Proč se ptáš? Jasně, že můžeš." odpověděl jsem a podal mu talíř s toasty. Seong si jeden vzal a hladově se do něj zakousl. Ušklíbl jsem se, když jsem si všiml cucfleků na jeho krku.

,,Být tebou, tak si to do školy zabarvím." řekl jsem, když jsem se natáhl pro svůj toast. Seonghwa se zarazil, ale po chvilce si sáhl na krk. Lehce jsem přikývl.

,,Říkal jsi, že to není vidět." vyhrkl brácha a podíval se na Hongjoonga. Ten se jen nevině podrbal na krku.

,,Asi jsem zapomněl dodat, když si to zabarvíš make-upem." řekl Hongjoong s úsměvem.

To si děláš sranduKde žijí příběhy. Začni objevovat