23. kapitola

199 15 2
                                    

Ráno jsem se probudil kvůli hladu. Naštvaně jsem zamručel a zvedl se z postele. Než jsem se šel najíst, tak jsem si musel ještě odskočit do koupelny. V kuchyni jsem si z lednice vytáhl jogurt a sedl si v obýváku ke stolu. Bylo strašně divný, že tu nikdo nebyl. Že tu nebyli rodiče, tak na to jsem si už zvykl. Ale že tu nebyl ani brácha, tak na to jsem zvyklý nebyl. 

V tichosti jsem si snědl snídani a vrátil se do pokoje. Lehl jsem se na postel. Otočil jsem se, abych se mohl natáhnout pro mobil. Překvapeně jsem vyvalil oči, když jsem měl několik zpráv od Wooyounga. Okažitě jsem se podíval na náš chat. 

Wooyoung:

Moc se ti Sanie omlouvám, že jsem ti nemohl psát. Táta mi vrátil mobil až dneska.


Wooyoung:

Taky mi strašně moc chybíš! Už se na tebe stranšně moc těším!


Wooyoung:

Já chci taky! Až přijedu, tak spolu někam půjdeme.


Wooyoung:

Zítra už budu kolem jedný doma! Doufám, že máš zítra volno. Už to bez tebe nemůžu vydržet. 


Wooyoung:

Teda vlastně dneska.xd 


Wooyoung:

Ty už asi spíš. Tak já tě nebudu rušit. Dobrou noc. 


Wooyoung:

Ráno mi, prosím, napiš, jestli máš čas. 


Po přečtení zpráv jsem se usmíval jak idiot. Měl jsem tak nehoráznou radost z toho, že Woo přijede. Dneska! On přijede dneska! Podíval jsem se na čas. Bylo deset hodin. Za tři hodiny bude Woo doma! 

San:

No konečně! Už jsem myslel, že se zblázním. Samozřejmě, že mám čas. A kdybych ho neměl, tak bych si ho udělal. 


San:

Počítej s tím, že dneska v jednu budu stát u vás před barákem. A je mi naprosto jedno, že budete vybalovat. 


Vyskočil jsem z postele, abych si vybral oblečení, které si pak k Wooyoungovi vezmu. Asi pět minut jsem se rozmýšlel, když mi mobil oznámil přichozí zprávu. Doslova jsem skočil na postel, natáhl se pro mobil a podíval se na ni.

Wooyoung:

Počítám s tím. Kdyby jsi to neudělal, tak já bych si hodil kufr do pokoje a pak běžel k tobě.


Musel jsem se nad tou představou usmát. Poslal jsem mu smajlíka, který má místo očí srdíčka.

San:

To bych ti nedovolil. Budeš unavenej z cesty a pak aby jsi ještě běžel k nám.


Woo si zprávu okamžitě přečetl. Přiblble jsem se culil, když mi od přicházely samí zamilovaní smajlíci a nebo samolepky.

Wooyoung:

ASI Z TEBE DOSTANU CUKROVKU A INFARKT K TOMU! TO MI NEDĚLEJ!


Wooyoung:

To si děláš sranduKde žijí příběhy. Začni objevovat