VIII Poglavlje

324 38 29
                                    

Ni sam ne znam kako sam se uspio uvaliti u sva ova sranja. Od mog vrlo samozatajnog života koji je bio izrazito miran sad se svodi da gledam kako sačuvati glavu na ramenima.

Ova zmija od žene nam je uzburkala kako živote, tako i svijet.

Sve se na kraju svodi na isto. Koja je poveznica između nas i Markića.

I dalje na sam spomen njegovog imena svaka dlaka na mome tijelu reagira i to preburno. Skoro jednako kao i kad nju jebem, a jebem ju i to vrlo često.

Toliko je samouvjerena, slobodna, divlja te nezasitna da sam i sam postao takav.

Do nje zadovoljavao sam se s bilo kojim profilom žena koje će mi jebeno stenjanje i pražnjenje priuštiti da bi mogao bezbrižno spavati.

Od kako je ona ušla u naše živote te od kako sam ju probao jebeno sam lud, a isto tako nezasitan.

Volim one njezine prodorne poglede kojima me časti dok se hladno skida ispred mene.

Volim onu njezinu bolesnu samouvjerenost dok se zadovoljava gledajući me u oči koje ni ne trepću.

Volim onu njezinu životinjsku stranu s kojom se nasadi na moj kurac bez da uzdahne.

Volim sve te pomalo poremećene stvari kojima me ona gozbi na svakodnevnoj bazi.

Svjestan sam da ju jebeno palim jer od njezine vlažnosti i para se stvori u zraku. I sad dok gledam kako me obrađuje ne skidajući pogled s moga, ne mogu a da ju ne želim još malo više.

Liže, gricka, cucla. Obrađuje me kao nijedna druga. Jezikom me mami kao što sam mislio da je nemoguće.

Toliko uživa u mome kurcu da jednostavno ne mogu više izdržati. Punim joj ta pogana usta i punim te imam osjećaj da nikada neću stati.

Ona i dalje gleda u mene prelazeći ludo po mojoj kiti te spremno guta sve i jednu kap koju sam pustio u nju.

Izbaci jezik te me još malo draži, a ja ne vjerujem da se moj kompa nanovo budi. Ruku bi dao na panj da izvjesno vrijeme neće proraditi, a on je već u stavu mirno dok ga ona i dalje draži jezikom.

Odigne se ostavljajući me dignute kite da gledam u nju dok se razodijeva. U tri brza poteza skine sve sa sebe dok gaćice poteže te samo zvuk trganja propara zrak.

Osmjehne se te nasadi na moj kurac već vlažna opako. Nasađuje se, jaše me sve divljije i luđe ali i dalje  pogled drži uparen s mojim.

Sve je luđa i luđa, a ja osjećam njezino stezanje oko svoje kite što me dovodi do još jednog razornog vrhunca, a tako i nju.

Znojni kao da smo ispod tuša izašli, stojimo odmjeravajući i dalje jedno drugo. Svjestan sam kako ona misli da je ovo oproštajni seks, ali gadno se vara ako misli da ću ja to sve pustiti samo tako.

Prozreo sam ju da ima neki jebeni plan samo još nisam uspio povezati koji je, ali nema ni veze jer već će me sama odvesti do tamo.

Odmakne se od mene ali jednostavno ne mogu odoljeti a da ju ne pljesnem po toj savršenoj guzi. Odjekne tupi udarac kroz sobu na što se okrene odmjeravajući me;

" Mogao si i prije reći da voliš nastrano."

Kaže mi oblizujući usne. Osmjehnem se;

" I dalje nije kasno."

Kažem na što položi desnu ruku na dojku lagano ju mazeći;

" Da imaš pravo. Nije kasno."

Kaže smjestivši si prst u usta te ga posiše toliko jako da sam već u razarajućem filmu. Već ju vidim na koljenima dok ju žestoko jebem u ta napučena usta.

Trenutak istineDove le storie prendono vita. Scoprilo ora