Katkad razmišljam kako bi sve puno bilo lakše kad moj kurac ne bi imao toliku potrebu naći se u njezinoj pizdi.
Od trenutka kad sam ju vidio trza na nju. Sve bi puno lakše bilo da joj metak sprašim u tu njezinu lijepu glavicu te oslobodim svoj mozak neželjenih misli.
Distrakcija, postala mi je jebena distrakcija. I sad dok nasrćem u nju kao jebeni luđak ne mogu da joj se jebeno ne divim.
Oborila je sve jebene rekorde, jer ovako hladan čak nisam ni ja.
Gleda u mene onim svojim tamnim očima dok nasrćem u nju kao luđak. Gleda, proučava, snima. Ne ispušta glasa iako vidim, a tako i osjećam da joj ova jebena situacija godi.
Čim sam je povukao sama se skinula te smjestila na ovaj visoki šank raširivši noge. Promatrala me tim svojim hladnim pogledom dok sam ja gledao u to savršenstvo bez mane.
Žena koliko je istrenirana u glavi toliko je i cijepljena protiv srama. Lagano je spustila ruku na svoje međunožje te kružnim pokretom pogladila svoje žarište da bi me potom pitala
' Misliš buljiti cijelu noć ili nešto i napraviti'.Bez ikakvog uvoda zakucao sam se u nju i evo već dvadeset minuta radim istu radnju dok ona i dalje hladno gleda u mene.
U jednom trenutku me pogleda te me samo lagano odgurne okrećući se trbuhom prema šanku.
Uzela je moju kitu usmjeravajući je u rupu u kojoj je do sad i bila te samo kratko preko ramena dobacila' Ubrzaj pokrete'.
Luđački sam nasrtao dok su mi se lagane kapljice znoja spuštale niz leđa. Osjetio sam njezino stezanje oko kite iako i dalje nije ispuštala nikakve zvukove.
U jednom trenutku samo je klonula na stol a ja sam ubrzao radnju te svršio kontrolirajući se da ne zastenjem.
Jebem joj mater tu hladnu. Čak je i mene oborila s trona, a to mi se niti malo ne sviđa.
Čim sam svršio izvukla se iz mog stiska te na sebe navukla robu koja je svuda naokolo bila razbacana.
Promatrao sam njezine pokrete ne bi li mi ukazali na nešto, ali ono što me jebeno iznenadilo a nisam vidio prije je tetovaža koju ima s unutarnje strane ruke.
Ako se ne varam to je mač s drškom od crne ruže. Jebote negdje sam vidio takvu tetovažu, a toliko mi je mozak zaokupiran njom da trenutno ne mogu smireno razmišljati.
" Buljiš."
Prekine mi misli, a kad dignem glavu susretnem te hladne oči. Osmjehnem se te dohvatim svoju robu navlačeći je.
Osjećao sam njezin pogled na svome tijelu te sam joj priuštio lagano oblačenje da može upiti svaku nit ovog savršenstva.
Provučem remen kroz hlače te dignem pogled. Promatrali smo jedno drugo skenirajući se dok ni jedno nije pokazivalo zabrinutost zbog brzog seksa nasred šanka. Štoviše, ponašali smo se kao da se ništa od toga nije dogodilo.
" Hoćeš li to napraviti ili se mogu vratiti poslu?"
Pita me na što ju odmjerim. Ima stav ne viđen do sad, a to mi se jebeno sviđa;
" Neću."
Kažem odmjerivši ju;
" Za sad."
Kažem na što se jednako hladno okrene te nastavi u papirima tamo gdje je stala.
" Tko želi tvoju glavu?"
Pitam ju jer bi mi bilo od velike pomoći kad bi bar jednom dala neki konkretan odgovor počevši od sad;
KAMU SEDANG MEMBACA
Trenutak istine
PertualanganSve je bilo crno. Sve je bilo bezlično oko nje. Nigdje nije bilo svjetlosti sve do jednog pravog trenutka. Trenutka istine.