24

3.4K 138 19
                                    

Oğuzhan

"Sadece git ve Melodi'yi yalnız bırakma." Öğürmelerimin arasından fırsat bulup Batı'ya bağırdığımda Batı bir küfür savurdu. "Seni böyle bırakacağımı düşünüyorsan çok yanlış düşünüyorsun, Feyza'ya söylüyorum Melodi'nin yanına gidecek."

Bu lanet hastalıktan ne zaman kurtulacaktım ben?

En sonunda tüm yediklerimi çıkardığımda Batı yavaşça yanıma yaklaştı. "Daha iyi misin?"

"İyiyim." Az da olsa midemi rahatlatmıştı.

Aynadaki görüntüme baktım. Yüzümün rengi atmıştı. Tek isteğim bugünü güzelce atlatmaktı. Cebimdeki telefon titreştiğinde elim cebime gitti.

melodi: iyi misin?

melodi: yanına gelmemi ister misin?

Oğuzhan: Gayet iyiyim birazdan yanında olacağım.

melodi: tamam bekliyorum.

melodi: Erva ile Samet söylüyor, bundan sonra sıra bizde.

Oğuzhan: Geliyorum.

Soğuk su ile son kez yüzümü yıkadıktan sonra hızlı adımlarla tuvaletten çıktım. Salon kalabalıktı ama yine de Melodi tüm ışıltısıyla kendini belli ediyordu. Yüzüme zoraki bir gülümseme yerleştirdim. "Geldim güzelim."

Önce birkaç saniye duraksadı. "Hoş geldin."

Erva ile Samet'in şarkısı bittiğinde karaoke ile ilgilenen çocuk sahneye çıktı. "Sıradaki çiftimiz Melodi Soykır ile Oğuzhan Öztürk."

Melodinin eli elimi buldu. Sıkıcasına ellimi tuttuktan sonra beni sahneye doğru çekiştirdi.

Kalbimde filler tepişiyordu.

Melodi çocuğun kulağına eğilip söyleyeceğimiz şarkının ismini fısıldadı.

Şarkımızın...

Bana dönüp mavi gözlerini gözlerime kilitledi. İşte başlıyorduk.

-multimedia-
🎶 Senle ben nelere direndik sevgilim
Ağlatıldık çok yerildik az yenildik sen bilirsin
Durmadıkça hep güçlendik bundan eminim
Çok yara aldık hep sarıldık hep direndik çok ta yendik
Çok şükür biz hiç yalnız değildik bu sefer bilemezsin
Yanabiliriz gülebiliriz, çok acı çekebiliriz
Kendimizi bulabiliriz

Şimdi sana bir düzen bana bir düzen
Bize bir düzen bize bir masal lazım
Tenimi bilen sesimi duyan
Bize bir ömür yeni bir sen olsun
Olabilir her şey ya da durabilir her şey
Bizi biz eden ya da bir üzen
Bize uyar her şey
Hallederiz biz 🎶

Nakarat kısmını tekrar söylemeye başladığımızda mideme saplanan keskin acıyla derin bir nefes aldım. Melodi de yolunda gitmeyen bir şeyler olduğunu anlamıştı, gözlerini gözlerimden ayırmadı.


Ama benim gözlerim kapanmak için direniyordu. Vücudum artık kaldırmıyordu.

Yapmam gerekeni yaptım.

Elim Melodi'nin ince belini kavradıktan sonra vücudunu vücuduma yaklaştırdım.

"Halllederiz biz."

Dudakları ile dudaklarım tutkuyla buluşurken en son yaptığım şey o güzel dudakların tadına bakmaktı.

Gözlerim kararıp vücudum yere yığılırken aklımda kalan tek şey Melodi'ydi.

Onun güzel sesi ve dudakları.

--

Bugünlük bu kadar canlarr🥰

intikam | textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin