POV Lucy
''Ehm als jij dat wilt? Denk het wel.'' Mompel ik. Natuurlijk wil ik het, maar ik wil niet te opdringerig zijn. Luke geeft me een knuffel en kust me dan op mijn mond. ''Mhh, slaaplekker he.'' Grinnikt hij daarna. ''Dat komt wel goed, kom je bij me liggen?'' vraag ik aan hem. Hij antwoord niet, misschien knikt hij maar dat kan ik niet zien omdat ik mijn ogen al dicht heb. Een halve minuut later voel ik zijn armen alweer om me heen.
"Psst, luus. Lucy.. Lucianna?'' hoor ik iemand in mijn oor fluisteren. ''Wat is er?'' vraag ik half slapend, waar ben ik überhaupt en wie praat er tegen mij. Ik open mijn ogen en wrijf er even doorheen. Ik zie Luke voor me, dan bedenk ik weer wat er gisteren is gebeurd. ''Heb je zin om iets leuks te doen vandaag? Als vriend en vriendin? Om het een beetje goed te maken aangezien het de vorige keer niet zo goed ging he..'' ik lach even om zijn opmerking. ''Is goed, geef me 30 minuten om me om te kleden en te douchen enzo, oké?'' vraag ik. ''Is goed, ik zal wat te eten halen, dat kunnen we dan wel op eten als we onderweg zijn ofzo.'' zegt Luke. ''Isgoed.'' mompel ik. Als ik hoor dat Luke de kamer uit is val ik bijna weer in slaap, maar dan bedenk ik me dat ik uit mijn bed moest.
''Lucy? Ben je al bijna klaar?'' hoor ik vanachter de deur. ''Ja bijna!'' Ik draai de douche uit en droog mezelf af. Ik had verwacht dat Luke wat langer weg zou zijn dus de kleren liggen op mijn bed... Als ik snel ben maakt het niet zo veel uit. Gelukkig had ik mijn ondergoed wel gewoon in de kleine badkamer gelegd dus ik hoef niet naakt naar mijn kleren te lopen. Ik trek mijn ondergoed aan en daarna dek ik mezelf een beetje af met mijn handdoek. Ik ren naar mijn bed toe en pak mijn kleren, als ik mezelf net in mijn broek en shirt heb gehezen komt Luke weer de kamer op. ''Ik was even naar de jongens toe om te vertellen dat wij,'' hij wijst even van hem naar mij,''vandaag iets leuks gaan doen.'' Hij kijkt me een beetje mysterieus aan en ik wil echt graag weten wat we gaan doen. ''En mag ik,'' ik wijs even naar mezelf, ''ook weten wat wij,'' nu wijs ik naar ons allebij, ''gaan doen?'' Hij begint te lachen omdat ik zijn beweging na deed. ''Nee, dat mag jij niet.'' Zegt hij als hij naar mij wijst. ''Kom we gaan.'' hij pakt mijn hand maar ik hou hem tegen. ''Ik moet mijn make-up nog doen.'' mompel ik. Ik loop snel naar de badkamer om even snel een dun laagje make-up op te doen. ''Voila.'' zeg ik als ik weer terug komt. Daarna pak ik mijn tas en trek ik mijn jas aan, vervolgens loop ik hand in hand met Luke het hotel uit via een achteruitgang. ''Wat gaan we nou doen?'' zeur ik, maar hij negeert mijn vraag gewoon. We stappen in een taxi en Luke geeft het adres.
Ik stap uit en het eerste wat ik lees is een groot bord met ''Paintball''. ''Luke!'' gil ik, ''wil je dat ik helemaal bont en blauw word?'' Hij grinnikt om mijn reactie en stapt dan uit, daarna maakt hij voor mij de deur open, als een echte man. ''Kom nou maar, het wordt leuk. Dat beloof ik.'' Hij trekt me mee aan mijn arm en als we binnen zijn lopen we naar een balie. ''Ik heb gereserveerd onder de naam Hemmings.'' zegt hij tegen de man achter de balie. De man is de toekomstige versie van Michael ofzo, want hij is kaal en heeft veel tattoos en een wenkbrauwpiercing. Ik lach even om mijn eigen gedachte. ''Wat is er zo grappig?'' vraagt Luke nieuwsgierig. ''Niks, ik had een binnenpretje.'' Dan zegt de man dat we mee kunnen lopen om overalls aan te doen. Het is een kleine kleedkamer en de overalls hangen overal, er staan nog 10 mensen in de ruimte en het zijn allemaal jongens. Ik pak een overall met een leuke legerprint en trek die dan aan. Als we allemaal klaar zijn lopen we naar de ruimte, ik hang een beetje tegen Luke aan en dan krijgen we de instructies en helmen.
''Ik zit helemaal onder de blauwe plekken! Kijk dan.'' Ik trek de mouw van de overall wat omhoog en laat mijn arm aan Luke zien. Hij geeft er meteen een kus op waardoor ik een beetje moet blozen. ''Jij hebt er 1 in je nek.'' Grinnik ik. ''Ja, maar dat komt niet door het paintballen he..'' zegt hij dan, ''je zal er nog voor boeten hoor.'' We lopen terug naar de kleedkamer en trekken de overalls uit en leggen ze in een grote kist. ''Hmm, nu gaan we naar huis.'' Zegt Luke dan. Ik knik, ik ben best moe omdat ik echt mijn best heb gedaan om van het andere team te winnen, maar ik was er niet zo goed in. Ik heb ongeveer alles geraakt behalve de tegenstanders...
Als we in het hotel zijn neem ik meteen even een douche, want op een of andere manier was er toch verf in mijn haar gekomen. ''Moet ik je nog helpen?'' vraagt Luke als ik al bijna klaar ben met douchen. ''Nee, ik kan het wel alleen!'' roep ik naar hem. Als ik klaar ben met douchen besluit ik om even in bed te gaan liggen. De jongens hebben vanavond nog een concert dus ik moet straks toch nog normale kleren aan, tenzij ik hier blijf. Ik staar een beetje voor me uit en kijk een beetje op mijn telefoon als Luke naast me komt liggen. ''Jij moest nog boeten hé.'' Zegt Luke dan. Ik kijk hem verbaasd aan maar begrijp dan dat het voor de hickey in zijn nek is. ''Moet ik bang zijn....'' zeg ik met een beetje twijfel in mijn stem. ''Misschien.'' Daarna voel ik zijn lippen op mijn mond, en even later ook in mijn nek. ''Doe niet!'' gil ik terwijl ik me probeer weg te draaien, ik moet echt geen hickeys in mijn nek, dan schaam ik me dood en dan denkt iedereen dat we meer hebben gedaan. ''Oke dan.'' zegt Luke met een pruillip. ''Dan doe ik het wel anders.'' Hij pakt mijn arm weer en geeft een kus op de blauwe plek. ''Mag ik de dekens van je af halen?'' vraagt hij dan. Ik kijk hem een beetje verbaasd aan en knik dan.. Even later voel ik zijn lippen overal waar een blauwe plek zit. ''Had ik nu maar meer blauwe plekken.'' Grinnik ik.
--
HAAL ME BIJ DEZE LAPTOP WERGF sosodjfskdsdfgkl 50 shades of luke. Trouwens, er komen toch nog wat meer hoofdstukken want ik heb toch nog wat ideeën. Maar ik weet niet wanneer ik tijd heb, waarschijnlijk wel in de vakantie. Gaan jullie nog iets leuks doen in de vakantie? (ps ik heb nu nog een week school maar sommigen van jullie hebben al vakantie)
JE LEEST
He's it | 5SOS | book 2
Fanfiction- Dit is het vervolg op She's it! - Lucy lijdt een chaotisch leven, als ze denkt dat ze alles weer een beetje op de rails heeft zul je net zien, dat het weer hopeloos mis gaat. Zeker als haar broer boos op haar wordt. Hoe gaat ze dit allemaal...