POV Lucy
Ik knikte. ''Ja.'' Stotterde ik. ''Hey, ik ben Ariana. Leuk om je te ontmoeten.'' Ik kon echt wel gillen, maar ik ga me gedragen. ''Ja dat weet ik.'' Zei ik zo normaal mogelijk, wat erg lastig was. ''Mag ik je knuffelen?'' Vroeg ik een beetje verlegen. ''Ja duhh.'' Antwoorde ze. Ze kwam meteen wat dichterbij en knuffelde me. ''Ik heb hier echt een miljoen keren van gedroomd, en Dian weet dat ook want ik viel haar er altijd mee lastig.'' Grinnik ik. ''Zullen we op de foto?'' Vraagt Ariana dan. ''Ja!'' Zeg ik enthousiast. ''Dian, kom er ook bij.'' Glimlach ik. Ze stond de heletijd een beetje achter ons, echt stom. Iemand maakt voor ons een paar foto's. We trekken ook nog wat gekke bekken. Dan komt er ineens iemand aan met een goede camera. ''Zal ik ook wat foto's maken? Dan mail ik ze wel naar je.'' Zegt hij vriendelijk. ''Dat zouden we zeker waarderen.'' Zegt Dian. We doen een kleine ''photoshoot'', tenminste, zo kan je het wel noemen. We doen allerlij verschillende poses en gezichtsuitdrukkingen. Na een aantal lachbuien zijn we eindelijk klaar. ''Zal ik anders wat zingen?'' Vraagt Ariana dan. ''Ja, dat zou echt leuk zijn.'' Ik stem enthousiast in. We lopen naar een andere ruimte. Er zit iemand achter een piano, hij begint te spelen en Ariana begint meteen te zingen. Het is zo mooi.
''Heel erg bedankt voor je tijd!'' Zeg ik, misschien al voor de 3e keer. ''Het was leuk.'' Zegt Ariana dan. Van binnen ben ik echt overleden, ze vond het leuk. We geven nog 1 laatste knuffel en verlaten de ruimte dan, we moesten terug naar het hotel omdat we anders onze vlucht missen. Als ik buiten sta verlaat een gil mn mond. Ik maak een paar sprongetjes en vlieg Dian om de hals. ''Je bent echt de beste, omy help.'' Zeg ik. In de limousine terug raak ik niet uitgepraat. ''Oh kijk, die dude heeft de foto's gemaild.'' Zegt Dian ineens droog. Ik hang meteen over haar telefoon heen. ''Oké, laat zien.'' We bekijken samen de foto's, er zitten echt een paar hele leuke tussen. Ik pak mijn eigen telefoon en open de mail, ik download de foto's en kies een leuke als achtergrond. Ik bedenk ook om het even te tweeten.
Hi guys, my inner fangirl showed up today! Omygosh, im so so so happy. Thanks to the beautiful @ArianaGrande <3
Ik doe de foto erbij en verzend het dan. Ik plaats weer een andere foto op instagram. Voor ik het weet zijn we alweer bij het hotel. We lopen naar onze hotelkamer en pakken onze spullen. Als ik mijn spullen heb loop ik naar Dian haar kamer. ''Ik kan het nogsteeds niet geloven.'' Lach ik. ''Ik ook niet.'' Zegt ze dan. Ik kijk nog een keer naar alle foto's, ze zijn zo mooi. Ik heb ook nog een berichtje van Luke, zie ik nu pas.
Luke: Die foto's zijn echt leuk! :-) Knappe meiden hehe.
Ik grinnik even, Dian grist meteen mijn telefoon uit zijn handen. ''Aww, dat is echt schattig!'' Roept ze meteen. Ik wiebel een beetje nerveus heen en weer. ''Laten we gaan, anders komen we telaat.'' Zeg ik, en ik pak mijn telefoon weer terug. ''Hoe gaat het nou tussen jou en Luke?'' Vraagt Dian als we in de taxi naar het vliegveld zitten. ''Geen idee.'' Ik haal mijn schouder op en zucht even. ''Ik hoorde van Calum dat jij en Luke wat hebben maar dat Ashton het niet goed vindt?'' Vragend naar bevestiging. ''Ach, wat maakt het ook uit.'' Zegt ze. ''We gaan naar Parijs, stad van de liefde. Daar komt het wel goed.'' Zegt ze, en ze knipoogt even. ''Ik hoop het.'' Mompel ik. Ik wil geen ruzie met Ashton, maar ik wil wel wat met Luke. Ik moet echt snel met Ashton praten, anders komt het nooit goed.
In het vliegtuig zit ik naast Dian, Ashton zit naast Dian en het is super awkward. Ik en Dian praten afentoe wat, maar Ashton is stil. Gelukkig is de vlucht niet heel erg lang, dus dat valt dan wel weer mee. Dian pakt haar telefoon ineens en typt iets in notities, daarna geeft ze de telefoon aan mij.
Ashton heeft jou op zijn lockscreen xo
Dat verbaast me best wel. Ik typ er snel iets onder,
Serieus?'
Ashton kijkt ons een beetje geïrriteerd aan, hij merkt ook wel dat we nu iets verbergen. Dian knikt naar me, waarschijnlijk omdat ze te lui is om te typen. Een kwartiertje later landen we al. Ik heb er nog even over nagedacht, ik had Luke tijd gegeven om met me te praten, dus ergens vind ik dat Ashton het ook wel verdient. Als we op onze bagage staan te wachten komt hij ineens naast me staan. ''Lucy? Kunnen we straks even praten.'' Vraagt hij. Hij klinkt niet erg vrolijk, wat me ook niet verbaast.''Hmm, oke dan.'' Antwoord ik. ''In het hotel.'' Bevestig ik. Ik had trouwens geregeld dat ik bij Dian op de kamer kon, en dan ging Michael met Ashton. Hij had zelf gezegd dat hij het niet heel erg vond, zo lang de ruzie maar opgelost werd.
--
Nieuwe update! Ik hoop trouwens dat She's it de 20k reads nog haalt voordat het 2015 is. Dus ik zou het erg lief vinden als jullie het even aanraden bij je vrienden hahaha. En jullie zijn echt actieve voters, echt heel lief! Dit boek heeft al meer dan 100 votes, woah. Hebben jullie nog een beetje een leuke kerst gehad? Ik ben echt brak haha, was vannacht pas om 5 uur thuis, oops. Hebben jullie nog leuke cadeautjes gehad? :)
xx
JE LEEST
He's it | 5SOS | book 2
Fiksi Penggemar- Dit is het vervolg op She's it! - Lucy lijdt een chaotisch leven, als ze denkt dat ze alles weer een beetje op de rails heeft zul je net zien, dat het weer hopeloos mis gaat. Zeker als haar broer boos op haar wordt. Hoe gaat ze dit allemaal...