Chapter 3

2.1K 178 2
                                    

POV Lucy

Ik zit een beetje voor me uit te staren. Wat zal ik gaan doen? Het is inmiddels al 1 uur, dus ik heb nog 4 uur om in rust en vrede te leven. Vanavond is er trouwens weer een concert, dus met een beetje geluk zijn de jongens om 5 uur al weg. Ik besluit om te gaan winkelen, ik kan altijd nieuwe kleding gebruiken en een beetje afleiding kan ik ook wel gebruiken. Ik loop terug naar het hotel en pak mijn koffer in, niet dat er veel in te pakken viel.Op dat moment bedenk ik dat ik me beter na het winkelen kan uitchecken, zodat ik mijn koffers kan laten staan. Dus, dat doe ik dan ook.

Om half 5 ben ik weer terug in het hotel, en ik ben 3 truien, 4 shirts, 2 broeken en een jurkje rijker. Oh, en nog een paar schoenen. Ik wilde eigenlijk weinig kopen, maar ik raakte echt verliefd op die schoenen en op de rest van de kleren. Ik prop ze in mijn koffer, het past net. Als ik de volgende keer ga winkelen, moet ik ook even een extra koffer kopen. Vannacht vliegen we na het concert trouwens meteen door naar Parijs. Het is niet heel ver, maar alsnog, ik moet zorgen dat ik naast Dian kan zitten of naast een crewlid. Alhoewel, naast Calum of Michael is ook goed. Ik loop met mijn koffers naar de balie en check uit. Daarna hou ik meteen een taxi aan, ik geef het adres van het hotel. Ik bid echt dat de jongens al weg zijn, en ik hoop dat Dian er nog is, omdat ik anders de kamer niet in kan. Misschien is het slim als ik Dian even bel. Ik pak mijn telefoon uit mijn jaszak. Hij gaat over. ''Luuuus!'' Hoor ik meteen. Ik grinnik. ''Ben je met de jongens?'' Vraag ik. ''Nee, we wilden net weg gaan. Ik ben met mikey.'' Zegt ze. ''Wil jij in het hotel blijven? Want ik ben onderweg.'' Zeg ik. ''Yeh, ofcourse. Dan gaan wij een meidenavond houden en ga jij mij even haarfijn uitleggen wat er nou allemaal is.'' Zegt ze op een moeder toon. ''Oké baas.'' Zeg ik, en dan hang ik meteen op. 10 minuten later sta ik voor het hotel. Hopelijk zijn ze al weg, want ik wil ze niet tegenkomen. En Dian zei dat ze net weg wilden gaan maar de jongens zijn altijd te laat. Ik loop naar de lift en druk op het knopje. Een halve minuut later gaan de liftdeuren open, en natuurlijk, dit is mijn geluksdag, staan de jongens daar. Ze staan zwijgend in de lift, wat ik wel raar vind, want normaal praten ze in. ''Hey.'' Zegt Michael, en hij trekt me meteen in een knuffel. ''Ehm, hey.'' Zeg ik tegen hem en Calum. Ik negeer Luke en Ashton volledig. Ik stap in de lift, en Ashton en Luke staan er nog in. ''Moeten jullie niet naar de soundcheck.'' Zeg ik nonchalant, ze doen net alsof ze met een alien in de lift staan. En ik ben raar, maar een alien ben ik zeker niet. Daarna lopen ze de lift uit. Dan gaan de deuren dicht. ''Jullie zijn echt losers, jullie hadden sorry kunnen zeggen.'' Hoor ik Calum nog zeggen. 

Ik klop op Dian haar deur. Ze doet meteen open, ''Lucyy!'' Ze knuffelt me meteen. ''Jij stond zeker achter de deur te wachten.'' Zeg ik sarcastisch, ze kijkt me verbaasd aan. ''Omdat je zo snel open deed.'' Mompel ik. ''Ooooh.'' Glimlacht ze meteen. ''Klopt!'' Grinnikt ze dan. Ze trekt me meteen verder de kamer in. ''Zitten.'' Ze komt aan met een kopje thee. ''Moet dit?'' Vraag ik zuchtend. ''Ja, vertel mij eens even wat er nou allemaal is gebeurd.'' Ik zucht en puf nog even en begin dan maar met vertellen. 

''Dus, toen ging ik weg.'' Zeg ik aan het eind. ''En nu ben ik weer terug, want ik kan mijn vlucht niet missen.'' Glimlach ik. ''Je miste mij gewoon he.'' Zegt Dian. Ze had mijn verhaal net echt 20 keer onderbroken, dus ze had er niet meer zoveel over te zeggen. ''Ik weet het niet wat ik moet doen.'' Zeg ik dan. ''Ashton moet zijn excuses aanbieden.'' Zegt Dian vastbesloten. ''En je moet Luke maar gewoon negeren.'' 

--

Hee allemaal, sorry dat dit zo kort is. Ik heb wilde vandaag beslist updaten, maar ik heb vandaag best wel kut nieuws gehad, dus ik ben niet echt in die goede mood. Ik zal deze vakantie wat vaker updaten, tenminste, dat is mijn plan. Ik moet namelijk ook werken enzo.. 

Liefs,

He's it | 5SOS | book 2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu