ending

1.5K 104 41
                                    

Hoi lieverds,


Met veel pijn in mijn hart wil ik even zeggen dat dit verhaal is afgelopen.. Ik heb geen motivatie/inspiratie meer om het verder te schrijven. Laten we het er op houden dat Lucy en Luke uiteindelijk trouwen en kinderen krijgen. Desnoods is ze niet vruchtbaar, it's your imagination. Ik vind het zelf ook erg vervelend dat ik dit boek op deze manier moet eindigen, maar idk. Ik ben nu meer dan een jaar geleden aan dit boek begonnen geloof ik.. Na het eerste deel zijn heel veel mensen ook gestopt met lezen, helaas. Ik hoop dat jullie het mij niet te veel kwalijk nemen. Ik had dit boek aan het begin beter moeten uitdenken want in anderen hoofdstukken zijn er ook dingen gebeurd die mij nu klem zetten of waar ik gewoon niet tevreden mee ben. Het spijt me echt maar ja, idk. Als ik zelf geen motivatie heb leek het mij beter om gewoon te stoppen met die verhaal. Ik weet wel dat ik mijn verhaallijnen voortaan beter uitdenk en dat ik zorg dat het verhaal een normaal eind krijgt, wat ik bij dit boek niet meer kan opbrengen.

Het spijt me heel erg, ik hoop niet dat dit jullie weerhoud om mijn andere verhalen te lezen want ik beloof dat ik daar gewoon een normaal einde voor ga fixen.


Dit blijft toch voor altijd mijn eerste fanfictie, dus het zal altijd een speciaal plekje hebben voor mij. En jullie horen daar natuurlijk bij, want ik heb inmiddels 70k reads op he/she's it en ontzettend veel votes en ontzettend veel leuke, lieve, gezellige lezers. Ontzettend bedankt dat jullie altijd met mij mee dachten en dat jullie zo vrolijk reageerden!


Liefs,

Lisanne.


PS. Het kan zijn dat ik het vervolg in de toekomst offline haal, omdat het gewoon niet lekker liep. Maar idk...

He's it | 5SOS | book 2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu