6.

195 7 0
                                    

*Jááááj a som zase tu s nonou časťou... Ja viem ja viem :D nepísala som sem už pekne dlho ale no však viete :D..mám toho napísaného už veľa ale nebolo kedy to pridať... tak Dúfam že sa vám nová časť bude páčiť . Ehm ... inak ďakujem za hlasy a ták :) aj keď by som bola rada keby sa ich nazbieralo viacej :) ale aj to raz príde :D ... enjoy*

Chvíľu ostalo ticho. Ani jedna z nás nevedla čo má povedať. "Toprežiješ! Zatvoríš oči a všetko bude v pohode." Prekrútila som očami. "Čo pre vás nespravím..." Usmiala som sa. Amy to nedalo. Postavila sa , prišla za mnou a silno ma objala. "Si super!!!" Zobrala Ennin pohár do ruky a pošepky povedala. "Zanesiem jej vodu a potom prídem." "Okej." Otvorila dvere a vyšla z izby. Odpila som si z pohára a zapozerala sa do blba. V tom som si spomenula na tú čiernu postavu vonku pri dverách. Začala som sa báť...ale na šťastie sa do kuchyne vrátila Amy. "Ty vieš kto bol tam vonku?" Amy sa hrabala v skrinke a ignorovala ma.. po chvílke vybrala chipsy. "Čo?" "Však keď si prišla.." Otvorila chipsy. "No.. viem." Povedala ako keby nič. "A? Kto to bol?" Chcela som to už vedieť ale Amy to strašne naťahovala. "Však.... no ... bol to Fredy.. tie letenky čo si kupoval boli na Slovensko.. bože však to to mohlo dopnúť!" "Aha .. " Ale stále som nevedela čo robil tam vonku. "A čo tam robil prosím ťa?" Amy si vdychla a pokračovala. "Nechce sa mi to celé vysvetlovať, proste tu bol lebo som mu povedala, že keď príde aby všeko prichystal.. poslal mi SMS, že už je všetko pripravené v garáži a to už som bola pri dome. Videla som vás ako si niečo šepkáte a videla som aj jeho. Nechcela som aby ste niečo zistili a tak som na vás zo zadu vyskočila. Tým som pomohla Fredymu pri úteku." "Haah.. a že prečo si sa vtedy tak smiala..." "Hej a vy ste si mysleli že je to nejaký zločinec." Zasmiala som sa a postavila sa od stola. "Takže to bude prekvapko?" Amy sa zvrtala na jednej nohe. "Áno bude.. snaž sa to neprezradiť :D pretože nebolo lahké to zohnať a nechcem aby sa to celé pokazilo. Predsa len lístky na 1D nemá každý a oslavu takisto." Keď to dopovedala zobrala som si chips. "neboj.. ja viem udržať tajomstvo." Pozrela sa mi do očí. "Tak fajn .. sme dohodnuté :) keby sa ešte pýtala na to čo sa vám stalo vonku tak jej povedz nech už na to kašle." "Dobre ale už poďme.." Schmatla som balíček chipsov z jej ruky a napochodovala do izby. Amy sa za mnou rozbehla. "Hééj neprivlastňuj si to..." Vtedy som uvidela že Amy zaspala.. Otočila som sa na Am. "Pšššššššt!" Tá zistila o čo ide a potichu sa premiestnila na fotelku vedľa gauča ale stihla si zobrať balíčak chipsov zo sebou. "Podaj mi deku.." Stále som šepkala. Am sa otočila zobrala dve deky. Jednu hodila mne, drukú pre En a tretiu si nechala pre seba. Opatrne som pripryla Enn, potom som sa prikyla aj ja a zaželala dobrú noc všetkým. "Dobrú aj tebe Scar.." Povedala Am a to už sa prikryla až po uši. S úsmevom na perách a dobrým pocitom som zaspala...

Who?!....(Harry Styles & Nash Grier FF)Where stories live. Discover now