4.

326 13 3
                                    

*Konečne som sa dostala k tomu aby som vám napísala dalšiu časť dúfam že sa bude páčiť :) Teším sa na vaše komentíky a hlasy (hviezdičky) samozrejme :D PS: Veľká vdaka za podporu :)*


"Ano?" "Cau Enn." "Scarlet..." Povedala som mierne nahnevane pretože nespoznala môj hlas, ale porom som sa zasmiala a Amy sa zasmiala tiež. "Prepáč...nakoniec som si to vybavila...prídem o 18:00.. čakajte ma." Okej :) už sa na teba teším. Ahoj." "Cau." Mobil som položila na stôl a išla do kuchyne. V dverách som sa zastavila a pozerala na Enn...sedela pri stole a napchávala sa...doslova sa napchávala a potom si ma všimla... "Co je?" Ked to povedsala z úst jej vypadlo niekoľko cereálií. Chytila som záchvat smiechu. No tak čo?! Som hladná :D" Už sa usmievala aj ona. Pomedzi to ako som sa smiala som si sadla oproti nej. Chvíľu sme sa pozerali na seba a po chvíľke sme znovu vybuchli do smiechu. "My niesme normálne." "Nehovor." "Kedy príde Amy?" "Oooo...dve minúty by tu mala byť." Hned ako som to dopovedala zazvonil zvonček. "Okej, tak som sa sekla." Enn sa postavila a išla otvoriť dvere. Ja som si zatiaľ privlastnila misku s cereáliami a pozerala na Enn. Ked otvorila dvere nikto tam nebol. "Scar?" Rýchlo som si dala do úst lyžičku cereálií a išla som k nej. "Enn?" Povedala som po šepky a ona sa otočila. Ukazovala som na kríky. Enn iba potriasla hlavou a pomaly začala odhŕnať trs kríka. "Nič tu nieje." Otočila sa a chcela sa vrátiť naspäť do domu, ale zostala stáť na mieste. V deverách som stála ja ale ona sa nepozerala na mna... pozerala sa vedľa dverí. Mala smrť v očiach. "Co sa deje?" Vystúpila som von z dverí a pozrela sa tam.. no nič tam nebolo. "Si v pohode?" Prišla som k nej a pozrela sa jej do očí...nič nehovorila. Chytila som ju za ruku a kráčala som naspäť ku dverám. Teraz som to videla aj ja. Vedľa dverí stála čierna postava. Potichu som povedala: "Budeme bežať.. priprav sa... jeden ... dvá....." "Búúúúúúú." Zozadu na nás vyskočila Amy. "Si normálna?" Otočila som sa naspäť a už tam nikto nebol. "Podme radšej do vnútra." "povedala Enn a ťahala ma za ruku. "Co sa vám stalo??" "Pod do vnútra... tam ti to poviem." Vošli sme do domu a Enn pozamikala všetko čo sa dalo. Ja a Am sme si zatiaľ sadli do obývačky. Bola som ticho...čakala som na Enn. Ked bolo všetko pozamikané sadla si k nám. Vtedy to už Amy nevidržala. "Co sa tu pre boha stalo??....prečo ste tak ticho?" "........." "Tak už niečo povedzte." Pozrela som sa na nu a začala rozprávať... "Niekoho sme videli..." Prehltla som a dokončila vetu. "Stál pri vonkajších dverách." Amy sa na náspozerala ako na psychopatov. "Tále nechápem čo ste robili vonku." Enn prevrátila očami a konečne sa aj ona zapojila do rozhovoru." 

Enn

"Boli sme v kuchyni a pýtala som sa Scarlet, že kedy prídeš. Povedala, že o dve min. by si tu mala byť... no a vtedy niekto zazvonil. Postavila som sa išla som otvoriť. Scar zostala v kuchyni. Ked som otvorila dvere nikto tam nebol........"

Enn jej povedala všetko čo sa dalo. "A potom si nás vystrašila!" Am vyzerala, že má strach, ale asi ti tak nebolo, kedže sa hned za tým začala smiať. "Si Ok??" Bolo to dosť čudné.. vôbec som nechápala prečo sa smeje... 

Who?!....(Harry Styles & Nash Grier FF)Where stories live. Discover now