*Heyy :) konečne tu .. talentovky spravené, monitor tak isto, známky uzavreté, pocit dobrý takže ide sa písať :)) chcela by som začať pridávať častejšie, ale uvidíme ako to pôjde ... Užite si časť .. je síce trochu kratšia ale dúfam, že sa bude páčiť :) PS: Sorry za dlhé čakanie...*
Chytil ma za zadok, nadvihol a položil na umývadlo. "Chceš to ??" Pozeral na mňa tými veľkými modrými očami. Bola som strašne nadržaná. Nechcela som zájsť ďaleko ale nič som nepovedala. Rozopla som mu nohavice a on so mnou spolupracoval. O chvíľu som na sebe nemala nič iné iba spodné prádlo a on tak isto. "Uvedomuješ si, že sa poznáme len 5 minút že?" Usmiala som sa na neho, ale on to ignoroval a pokračoval. Pomaly mi ztiahol nohavičky. Chytila som ho za jeho "pýchu" a on zavzdychal. Jeho ruky sa presunuli naspäť na miesto kde pred chvíľkou ešte boli nohavičky. Teraz som zavzdychala ja. Jeho prsty sa snažili dostať dovnútra, ale ja som mu chytila ruku. "Nie.... nie nie nie ... toto sa nemalo stať.." Vyzeral byť prekvapený. Trochu sa odo mňa odtiahol. "Čo sa stalo?" "Keď ja.... " Pobozkal ma a pokračoval v tom čom začal. Neodolala som... dovolila som mu to. Keď mám povedať pravdu.. ešte nikdy som si to takto neužívala. Zrýchloval tempo .. už som si myslela že budem keď v tom prestal... bola som zmätená.. uškrnul sa. "Hej ale na tomto sme sa nedohodli..." Hovorila som mu a pri tom ako sa obliekal. "Nedohodli sme sa na ničom čo tu prebiehalo zlatko.." žmurkol na mňa a vyšiel z WC. Sedela som nahá na umývadle v lietadle po dosť vášnivej predohre. Tak toto bolo dosť čudné. "O čo mu išlo?" Nahlas som povedala.
******
Sedeli sme v autobuse, ktorý nás viezol z lietadla na letisko. Bola nám strašná zima. Zastavili sme a všetci sa začali tlačiť ku dverám. Niekto ma chytil zozadu. Zľakla som sa. "Zlatko..." Pošepkal mi do ucha. A do mikiny mi vložil papierik. Keď som sa otočila už tam nebol. Nechápala som to. Bola som vystrašená ale snažila som sa správať normálne. Kráčala som za babami a nenápadne som vytiahla lístok. Bolo tam číslo a pod ním napísané. "Pre prípad, že by si to chcela dokončiť." Nahlas som sa zasmiala. "To je debil." Baby sa na mňa otočili. "Si v pohode?" "Áno som ... " Rýchlo som schovala lístok naspäť do mikiny a kráčala s nimi. Stále som mala úsmev na tvári.
******
YOU ARE READING
Who?!....(Harry Styles & Nash Grier FF)
FanfictionTakže začala by som asi takto... nechcem nič prezradiť, takže nebudem písať popis príbehu.... prečítaj si kúsok a buď sa ti bude páčiť alebo nie :) :D v každom prípade musíš najprv začať čítať ^_^