*Takžéé tu máte ďalšiu časť :D je dlhšia ako ostatné.. dúfam že sa bude niekomu páčiť :)) poprosila by som hlas alebo hviezdičku či čo to je .... aby som vedela že ako som na tom :D Enjoy*
Po dlhom dni sme si povedali, že si pôjdeme sadnúť do fastfoodu. Samozrejme to nemohla byť iba taká návšteva. Pred tým ako sme si sadli na naše miesta som čašníka poprosila či by Enn nezaspieval Happy birthday a do ruky som mu dala 5 eur, aby som si bola istá, že to spraví. Sadli sme si na miesta a každá z nás si objednala svoje obľúbené jedlo. Keď už sme mali všetko zjedené z kuchyne sa vyvalil čašník... doslova sa vyvalil, pretože keď prechádzal cez prah tak sa podkol, ale nakoniec to ustál a mieril k nášnu stolu. "Haaaaapy birthday to youu,..." Enn sa otočila naňho. "Scarléét... ja viem že si to bola ty!" Amy sa začala chichotať na Enn pretože na mňa hádzala vražedné pohlady. "Máš narodeniny tak čo." Čašník prišiel k nášmu stolu položil tam tortu a povedal. "Niečo si zaželaj a sfúkni sviečky :)" Usmial sa na ňu a trochu ustúpil. Enn zavrela oči, nadýchla sa a sfúkla všetky sviečky. Neviem čo si želala ale keď otvorila oči zažiarili jej ako nikdy.
****
En sa hrabala v taške. Hľadala klúče od domu keď ich konečne našla tak si všimla, že niečo visí na klučke a zasekla sa. "Čo to je? Pozrela sa na mňa. Na klučke visel papierik. "Neviem pozri sa.." Otočila sa a zvesila parieik z klučky. "Ak vydržíš a prečítaš všetky papieriky, tak ťa čaká prekvapenie." Pozrela sa zase na nás ako keby nás podozrievala. "Neboli ste to vy však??" "Nie však sme boli s tebou celý deň." Otvorila zahnutý roh na lístku. "Je tu ešte napísané choď do obývačky." Chytila som ju za plece. "Tak na čo ešte čakáš?? :D" Otvorila dvere a vletela dovnútra. Enn behala po celom dome a ja s Am sme sedeli na pohovke v obývačke. "Myslíš že jej to bude trvať dlho??" Pýtala som sa Am. "Tak to neviem... EEEEn.." En vzkukla z kuchyne. "Áno?" "Koľko máš tých lístičkov??" "12!" Dopovedala a zase zmizla v kuchyni. "Už jej to nebude trvaťdlho.. 13 je Fredyho obľúbené číslo takže..." "Máám to!!! To je posledný." Ja s Am sme sa postavili a prišli k nej. Enn sa rozutekala von a my za ňou. A v tom mi doplo .... "Jasné garáž..." Enn bola nedočkavá a tak zaklopala na garážové dvere. Pomaly sa začali zdvíhať. Keď už boli do polovice otvorené tak sa rozsvietili svetlá a začala hrať pomalá hudba. Všetky tri sme vošli do vnútra. Nikdo tam nebol... tak som sa otočila a.... uvidela som Fredyho..chcela som niečo povedať ale zadržal ma. "Šššš." Zapla sa pesnička In my veins (Andrew Belle). Chytila som Am za ruku a posadila sa s ňou na gauč, ktorý bol pri stene. Fredy prišiel bližšie a chytil Enn zozadu, ona sa k nemu otočila a začali pomali tancovať. "Chýbal si mi..." Fredy sa usmial a dal jej pusu na čelo. Zrazu mi prišlo smutno. Neviem ako sa cítila Amy ale mne bolo čudne. Sú spolu strašne zlatí. Keď si predstavím že by som aj ja mala niekoho kto by sa ku mne správal tak ako Fredy k Enn tak by som bola najšťastnejší človek na tejto zemi. Po lícach mi stekali slzy. Rýchlo som si ich utrela a dúfala som, že to nikto nevidel. Pozrela som sa na Am a zistila som, že ju to tiež zobralo tak ako mňa. "Neplááč.." Utrela som slzy aj jej a objala som ju. "Myslíš, že aj my budeme mať také šťastie?" Pýtala sa Am a pritom sa odo mňa odtiahla a pozrela sa na nich. "Určite áno Am." Usmiala som sa a z očí mi vybehli ďalšie slzy ktoré som už nemohla urdžať. Pesnička skončila a dvere na garáži sa otvorili. Do vnútra vošlo plno kamarátov zo školy. Do stredu garáže sa postavil skejťák Jimmy. "Tak to poďme roztočiť!!!" Zakričal a potiahol šnúrku ktorá trčala zo stropu. Z tade sa zroloval veľký transparent. "Happy B-Day Enn!" Všetci sa nasáčkovali do vnútra a párty sa začala.
YOU ARE READING
Who?!....(Harry Styles & Nash Grier FF)
FanfictionTakže začala by som asi takto... nechcem nič prezradiť, takže nebudem písať popis príbehu.... prečítaj si kúsok a buď sa ti bude páčiť alebo nie :) :D v každom prípade musíš najprv začať čítať ^_^