12.

129 11 3
                                    

*Heyy baes :) chcela by som túto časť venovať Kikusa69 pretože mi píše komentár pomaly na každú časť a posúva ma ďalej... dúfam, že sa ti časť bude páčiť a nesklamem ťa :D VOTE pls*

Konečne sme boli na hoteli. Unavené, zle vyzerajúce, ale stále sme mali dobrú náladu. Teda aspoň ja. Sedeli sme v kreslách na našej izbe a závisláčili na sociálnych sieťach. "Harry Styles zase zbalil Kendall..." Prečítala som novinku, ktorá mi vybehla na nástenke na Twitteri. "To sa dalo čakať.. zase si narazil nejakú šťandu, na ktorej si vybije svoje sexuálne chúťky." Hneď, keď som to dopovedala ozvala sa Am. "No neviem kto si užíval s neznámym chalanom v lietadle..." dopovedala to za ňu Enn "presnejšie na wécku v lietadle, ktoré malo tak 1 krát 1 meter." Zasmiali sa a ja som zostala zarazená. "Nevedela som, že ste ma videli." "Nevideli, ale počuli." Povedala Enn s úškrnom na tvári. Určite som bola celá červená. Enn sa postavila a odišla z miestnosti. Amy prišla ku mne a objala ma. "Chápem ťa... ten chalan bol strašne sexi .. na tvojom mieste by som mu tiež neodolala." Usmiala som sa na ňu a objala ju ešte raz  a to už do izby prišla Enn ako keby sme sa o ničom predtým nerozprávali. Mala som z nej čudný pocit ... možno žiarlila, možno bola len unavená. V ruke držala chipsi a colu. "Dáme nejaký film?" Falošne sa usmiala.

******  

Videla som HO... na 100% to bol ON.. Nenechala som sa odradiť od prvej rady na koncerte a pokračovala som v dlhej ceste ku pódiu. Museli sme sa pretlačiť cez milióny ľudí, ale čo neurobím pre moje najlepšie kamošky?? "Ste spokojné?" Chytila som ich za ramená. " Tomu ver, že ÁNO." Enn si utrela slzu a ďalej sledovala predskokanov (McBusted).

******  

Začala hrať jedna z pesničiek, ktorá zlomila aj mňa. Little Things. Vedela som každé slovo. Spievala som ako o život. Nečakala som, že sa budem zabávať na koncerte 1D, ale stalo sa. Akurát na našu stranu si sadol Harry.. povedzte mi prečo? ... lebo proste zákon schválnosti. Pozeral sa na mňa a ja na neho. Napodobňoval ma. Najprv som tam len nadurdene stála, ale potom som sa už smiala.. prečo keď HO zo srdca nenávidím? Čudné.. nie ja som čudná.. páčil sa mi ten pocit, že v miestnosti je niekoľko tisíc ľudí a ON venuje pozornosť iba mne. Babe, ktorá tu je kvôli svojim kamarátkam.

******  


You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 28, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Who?!....(Harry Styles & Nash Grier FF)Where stories live. Discover now