9.

135 7 1
                                    

*Heyyy konečne som sa k tomu zase dostala :) ... sľubovala som skôr ale je toho strašne veľa teraz...robím čo môžem :) tak dúfam že sa vám bude páčiť :D byee and Enjoy :* & VOTE plese:)*

Zobudila som sa totálne rozbitá. Ležala som na starom gauči a hlava mi dunila ako keby ma niečo včera prešlo. Ostatní spali na zemi. Natiahla som sa pre flašku s vodou ale šmykla sa mi ruka a zhodou okolností prístála presne v strede tváre Grega. Rýchlo som ju zdvyhla ale už bolo neskoro. Prerátil sa na druhý bok a zanadával. Na flašku som nedotiahla a tak som sa postavila. Lenže to som nemala robiť. Začala sa mi krútiť hlava a ja som mala čo robiť aby som udržala rovnováhu. Rýchlo som zobrala flašu s vodou a vykľučkovala som pomedzi ľudí von s garáže. Bolo mi čudné že som tam nevidela Enn a Fredyho. Amy ušla určite ešte pred tým  ako ju stihol niekto opiť. Ani sa jej nečudujem keď má takých rodičov akých má. Kráčala som k terase. V rukách som držala vodu a čierne vysoké topánky. Vyšla som po schodoch prešla pred dvere a tam nechala topánky. Vošla som do vnútra a hneď som na nohách pocítila príjemný chlad od kachličiek. Vodu som položila na linku a hľadala pohár. V tom som za sebou počula hlas. "Nalej aj mne." Bola to Enn. "Dobré ráno. Aká bola noc?" Opýtala som sa jej a ona sa začala vyškierať. "Bola super ale potrebujem sa s tebou porozprávať..." Sadla si za stôl. Naliala som do pohárov vodu a jeden s nich som dala pred ňu. "Hovor." Usmiala som sa a ona vypila celý pohár. "Vyspala som sa s Fredym.." Prekvapilo ma to.. nevedela som čo povedať. Keď už som sa chystala vyjadriť, do kuchyne vošiel Fredy. "Dobré ráno krásky." Prišiel ku Enn a pobozkal ju. Bol iba v trenkách. "Ehm no dobré ráno :3" Povedala som a Fredy sa otočil. Keď som som si uvedomila aký má dobrý zadok tak som si zahryzla do pery. Enn si to všimla a kopla ma nohou pod stolom. "ˇAAááu" Pošepky som povedala a chytila si koleno. Natiahla som sa za Fredym a akože som ho búchala po zadku. Pozerala som sa na Enn ktorá zadržiavala smiech. V tom som začula smiech aj za sebou. Otočila som sa a Fredy na mňa zahanbene pozeral. "HH ty si ale úchyláčka." Nič som nepovedala len som sa posadila naspäť na svoje miesto. Je ako môj starší brat ktorého som nikdy nemala.  Má 20. Ja a Enn máme 18 a Amy má 17. Spoznala som sa sním ked sme boli na prázdninách v Londýne. Na párty. Mali sme sa radi ale nebola to láska. Chceli sme niečo viac ale nevyšlo to. Zistili sme že to tak bude lepšie. Doteraz sme velmi dobrí kamaráti. Asi to tak malo byť. Potom spoznal Enn. Bolo to iné. Sedeli k sebe ako riť na šerbel ... :D bolo tam presne to čo nám dvom chýbalo. Dokonale sa dopľňali. Nevadí mi že sú spolu. Vždy keď ich vidím tak sa musím usmiať. Do kuchyne prišla Amy. Položila si tašku na linku a začala vykladať veci do chladničky. "Čaute." "A ty si sa sem ako dostala?" "Dverami?" "Dobre ale..." Enn prevrátila očami. Amy sa otočila. "Boli otvorené... " Enn to nedalo.. "No ja si idem dať sprchu lebo vidím že ju potrebujem... " "Za chvíľu prídem za tebou." Ozval sa Fredy. Enn odišla a mi sme rozprúdili debatu. "Tie lístky mám hore... ale sú iba tri." Ja a Amy sme sa na neho prekvapene pozreli. "Ako to myslíš?" "Pomýlili sa a namiesto 4 dali iba 3 lístky ale myslím že je to tak fajn aj tak by som iba zavadzal." Do kuchyne sa vrátila Enn. "Hovoril si že prídeš.." Prepáč zarozprávala som sa ." Enn mu dala pusu na líce a sadla si k nám. Fredy sa postavil. "Kam ideš?" Pýtala sa ho Enn. "Však sa idem obliecť, aby som tu NEVZRUŠOVAL tvoje kamarátky." Keď to hovoril, pozeral sa na mňa a to slovo zvýraznil. Prekrútila som očami a on sa stratil z dohľadu.

                                                                                 ****

"Ennie?" Ozvalo sa z obývačky. "Áno?" Odpovedala Enn a Fredy zatiaľ prešiel do kuchyne. ´"Máme pre teba ešte jeden darček.." Šibalsky sa usmial. "Chceš ho vidieť?" Usmial sa a spoza chrbta vytiahol malú taštičku. Enn ju schmatla s rýchlo otvorila. "To nemyslíte vážne :3333333333." Vytiahla lístky a ovoňala ich. Mys me sa rozosmiali. "Ty s nimi budeš ešte aj spať že?" Spýtala som sa so širokým úsmevom na tváry aj ked som nebola nadšená s toho koncertu ale skôr zo šťastia Enn a Amy. "No tak tomu ver.... ale počkaj.. sú tu len tri a my sme.. 4." Pozrela sa na Fredyho. "Ja nepôjdem....." Enn sklopila zrak. "Ale na letisko dúfam pojdeš,... " Prišiel bližšie k nej a objal ju. "Jasné že pôjdem." Stáli tam tak už asi 10 minút a už mi to vadilo. Inokedy by som povedala že sú zlatí ale teraz už toho bolo veľa. "Dobre hrdličky to už by stačilo..." Prešla som medzi nich do obývačky. Zostali tam stáť. Pokračovali vo svojej činnosti a ja som im bola ukradnutá.

Who?!....(Harry Styles & Nash Grier FF)Место, где живут истории. Откройте их для себя