*Tak zase po niakom čase som tu :) .... bolo toho veľa koniec školského roka ..zaokrúhľovanie známok ... všakto poznáte :D ... ale kedže idú prázdniny tak budem pridávať častejšie ... budem sa snažiť :DDD ..... Dakujem tým ktorí si čitajú moju story :* :)*
Enn sa chytila za hlavu. "Amy?...." Prestala sa smiať. "Si normálna?...my tu hovoríme čo sa stalo, že sme umreli strachom a ty sa smeješ??!" Pozerala som sa nanu vražedným pohľadom... no a ona sa chytila za úśta a zyse vybuchla do smiechu. Enn už rezignovala... sedela vedľa mna na gauči, mala zatvorené oči a držala sa za hlavu. Amy mi začala niečo ukazovať, ale nerozumela som jej. Potom mi doplo, že chce aby som išla do kuchyne. Potichu som sa postavila a spýtala som sa. "Chce niekdo piť ?" Pozrela som sa na Amy. "Ja si dám... ale idem s tebou." Enn zdvihla hlavu."Doneste aj mne." "Okej, mohla by si zatiaľ nájsť nejaký dobrý film." Potrebovali sme čas.. videla som, že Amy mi chce niečo povedať. Prišla som do kuchyne a zobrala tri poháre. Amy išla hned za mnou a potom si sadla ku stolu. Naliala som minerálku do pohárov, zobrala si svoj a Amyn a položila ich pred nu. Sadla som si oproti nej. "Začni." Any sa usmiala a začala rozprávať. "Vieš ako si mi volala?" "No?" "Tak hned za tým mi volal Fredy..." Pozrela som sa na nu s vypleštenými očami. "Ale však ten je v Londýne, nie?" "Ano je a práve pre to mi volal... vraj si akurát kupoval letenky." "Cožé?!" Chytila som pohár a napila sa. "Co si zabudla??" Pýtala sa Amy a tiež si odpila. Ja som sa len mračila. Vôbec som nevedela, že na čo som mala zabudnuť. "Vážne nevieš?" "Nie." Predklonila sa, aby bola bližšie pri mne. "Zajtra je 21.8..." Ked dopovedala pozrela sa na mna s očakávaním. Chvíľu mi to trvalo, ale potom som si spomenula. Capla som sa po čele. "Ježiši ja som krava!!! Uplne som zabudla na to, že Enn má zajtra narodky." "No konečne!" Vykríkla Am a hned sa chytila za ústa. Ja som pošepky povedala. "Ale ja nemám darček.. božééé... ako som mohla zabudnúť?!!" Am sedela oproti mne a pozerala sa na to ako sa búbham po hlave. Zrazu mi chytila ruku a položila ju na stôl. "Neboj sa všetko je vyriešené... s Fredym sme sa dohodli, že sa zložímena jeden spoločný darček kedže bude mať 18. Dlho sme rozmýšlali a nakoniec sme sa zhodli na jednom.." Nemala som z toho dobrý pocit. "Kúpime lístky na 1D!!!" Celá natešená a vysmiata poskakovala na stoličke a ja som sa ani nepohla. Eny a Enn sú´Directionerky no a ja ... ja si radšej vypočujem niečo od Justina Biebera. Z toho, že by sme mali ísť na ich koncert som nemala veľkú radosť. "Myslíš, že to bude dobrý darček?" Snažila som sa ju prehovoriť a ona na mna pozrela ako na šialenú´. "So robíš.. srandu??" "Nie len... vieš, že ja ich veľmi nepočúvam." "Prosím ťa." Schmatla môj mobil, ktorý som mala položený pred sebou. "Héj." Chcela som jej ho zobrať, ale nedalo sa. "Aha... Kiss you, One way or another, Best Song Ever,..." Prečítala všetky pesničky od nich, ktoré som mala na mobile iba ale že len iba kvôli NEJ !. Tým ma naštvala a ja som sa natiahla cez celý stôl a zobrala jej mobil. "Dobre priznávam, že mám pár pesničiek v mobile, ale to ešte neznamená, že ich mám rada... pesničky sú v pohode, ale ONI? Ich osobnosti ... blah ....sú namyslení!!!"
YOU ARE READING
Who?!....(Harry Styles & Nash Grier FF)
FanfictionTakže začala by som asi takto... nechcem nič prezradiť, takže nebudem písať popis príbehu.... prečítaj si kúsok a buď sa ti bude páčiť alebo nie :) :D v každom prípade musíš najprv začať čítať ^_^