Discuțiile nu depășesc nota superficiala nici măcar dupa câteva pahare golite,si asta mă face sa ma relaxez si să-mi intru in rolul "cuceritorului". Aris din păcate nu pare sa fi tras lozul câștigător cu aceasta Carla,femeia fiind mult prea rezervată pentru el,respingându-i fiecare atingere si conducând la eșec orice tentativa a lui de a o săruta.
Atmosfera e frumoasa,muzica e buna,asa ca nu vreau sa-mi ratez si eu seara. Ma ridic de pe scaun,imi așez tricoul intr-un mod exagerat,apoi ii întind mana Aliciei:
-Dansezi?
Fata isi mărește ochii,iar un zambet pervers ii apare in colț de gura. Ma prinde de mana,scutura o murdărie inexistenta de pe pantalonii mulați care-i vin demențial pe coapsele rotunjite si care-i pun in evidenta fundul.
-Sigur!aproba ea si verbal.
Ne facem loc printre mulțimea de oameni,ajungând undeva langa bar. Îmi așez mâinile pe soldurile ei,iar ea începe sa le miște pe ritmul muzicii. De pe solduri imi ridic mâinile spre sânii ei,fara a le ridica măcar o secunda de pe curbele sale. Imi plimb mâinile pana cand palmele noastre se întâlnesc,îndemnând-o sa faca o pirueta,apoi o lipesc cu spatele de mine si-i conduc usor mișcările soldurilor cu ale mele.
-Dansezi chiar bine!spune ea lăsându-si capul pe spate pentru a putea ajunge la urechea mea.
-Mulțumesc! Si tu te descurci senzațional.ii întorc complimentul,iar apoi nu ma pot abține sa nu ii prind gâtul usor.
Se întoarce cu fata spre mine,imi zambeste in timp ce-i face semn barman-ului sa umple un rând cu ceva tărie de calitate. Ne apropiem de bar si începem sa golim shot dupa shot. La finalul rândului,usor amețită imi zambeste iarasi,își așeaza mâinile pe umerii mei,ma privește cu dorința,apoi pufneste cand probabil devine conștientă de ceea ce face. Ii cuprind fata in palme,apoi o cuprind intr-un sarut răvășitor. Limbile noastre poarta un razboi pentru supremație pe care n-am de gand sa-l pierd. Mainile ei se pierd in parul meu,iar ale mele ii explorează corpul fara rusine.
Dupa cateva minute in care ne-am unduit pe ritmul muzicii,atmosfera devine mult prea calda,asa ca ii fac semn lui Aris ca ieșim puțin la aer,iar el cu un gest plictisit aproba ca a înțeles mesajul.
-Mulțumesc!spune ea dintr-o data.
-Pentru?întreb eu aprinzându-mi o țigara si ridicând o sprânceană nedumerit.
-Ca mi-ai făcut seara mai frumoasa.spune ea zambind sincer,apoi isi muta privirea in jos.
-A fost placerea mea.ii spun ridicându-i usor bărbia cu doua degete. Seara poate continua...Doar daca vrei.zic si indic cu privirea hotelul de vis-a-vis care pare destul de luxos.
-Doar o noapte...murmura ea si ma prinde de mana.
-Doar o noapte.aprob simplu si ii mângâi mana cu degetul mare.Ajungem la Recepție,închiriem o camera frumoasa,urmând apoi sa ne incepem activitatea.
Camera este una chiar spațioasă,in tonuri de violet cu argintiu,totul oferind intimitate si comoditate. Ma asez pe marginea patului,privind in jur,cand Alicia ma impinge brusc in pat,apoi se aseaza pe mine si zambeste. O las sa cada in pat,iar eu vin deasupra ei,trecându-mi degetele pe spatele ei. Ii cuprind usor parul in mana si trag,determinând-o sa privească in sus,apoi o sărut usor pe frunte si deschid fermoarul bluzei,care oricum nu-i acoperea in întregime spatele. Ma sprijin cu o mana si cobor usor,lăsându-i săruturi mici pe gât. Se rotește rapid,imi prinde bluza in pumnii ei si ma trage într-un sărut care incalzeste instant atmosfera. Hainele noastre iau drumul podelei,iar corpurile noastre se armonizează perfect,contopindu-se celula cu celula,respirând la unison si devenind unul singur.Aerul rece el noptii imi reda energia necesara vietii. Imi aprind o tigara si mi sprijin coatele de balustrada balconului,cand aud vocea usor ragusita a Aliciei.
-Damian...
-Da,Alicia?spun fara sa ma intorc in directia ei.
-Eu...Eu trebuie sa plec.
Vine si ma imbratiseaza din spate,sărutându-mi usor ceafa,apoi cu un gest scurt o lipesc de marginea balconului si o sarut ca si cand de asta ar depinde viata mea in momentul de fata.
-A fost o noapte superba.spun eu zambind,privind-o in ochi.
-Chiar a fost.
Ma săruta inca o data si iese din camera de hotel.
Ma arunc in așternuturile moi si hotărăsc ca un somn bun mi-ar prinde bine dupa o asemenea noapte. Îmi pare rau pentru Aris,dar nu-s de vina eu ca nu știe sa-si aleagă partenera potrivita.
CITEȘTI
༒•ᴘʀᴏᴘʀɪɪʟᴇ ʀᴇɢᴜʟɪ•༒
Mystery / Thrillerᴏʀɪᴄᴇ ᴊᴏᴄ ᴀʀᴇ ᴘʀᴏᴘʀɪɪʟᴇ ʀᴇɢᴜʟɪ. ᴅᴀʀ,ᴅᴀᴄᴀ ᴜɴ ᴊᴏᴄ ᴀʀᴇ ᴅᴏᴜᴀ ʀᴇɢᴜʟᴀᴍᴇɴᴛᴇ? ᴠᴀ ꜰɪ ᴍᴀɪ ɢʀᴇᴜ ᴅᴇ ᴊᴜᴄᴀᴛ. ᴜɴ ᴛʜʀɪʟʟᴇʀ ᴘꜱɪʜᴏʟᴏɢɪᴄ ᴜɴᴅᴇ ᴄᴏɴꜰʟɪᴄᴛᴇʟᴇ ɪɴᴛᴇʀɴᴇ ᴠᴏʀ ᴀᴛɪɴɢᴇ ᴀʟᴛᴇ ʟɪᴍɪᴛᴇ,ɪᴀʀ ɴɪᴍɪᴄ ɴᴜ ᴠᴀ ꜰɪ ᴄᴇᴇᴀ ᴄᴇ ᴘᴀʀᴇ