Frica de a pierde

58 8 0
                                    

Dupa doua saptamâni in care Alicia a avut Interogatorii dupa Interogatorii,a mers pe la instituții sa afle daca exista cu adevărat decedați printre suspecți,a rămas pe lista ei cu un singur nume nebifat. Zorah Stone. Încep sa-mi fac griji legate de acoperirea mea care atârna de o simpla vizita la sediul potrivit.
Sunt pe balconul apartamenului si fumez lent,mii de gânduri imi trec prin cap. Alicia vine langa mine,ma imbratiseaza din spate si mi lasa un sărut usor pe ceafa,exact ca dupa prima noastră noapte.
-Esti bine,iubitule?spune ea lipsindu-si capul de spatele meu. Te vad pierdut in gânduri de câteva zile. Ce te frământa?
Genial! Chiar atat de evident am fost? Si acum ce-i pot zice? Stii,Alicia,acum doi ani,eram mort de beat si in urma unei crize de gelozie mi-am împușcat fosta iubita.
-Da,sunt bine.mint eu punându-mi mâinile peste ale ei la nivelul pieptului meu. Poate ca schimbarea a fost prea brusca...Poate,nu stiu...
-Esti stresat...spune ea si sa indeparteaza puțin. Simt ca acest caz te solicita mai mult pe tine decât pe mine...
-Sunt doar putin obosit.spun eu pe un ton glacial. Mergi in dormitor,vin si eu imediat.
Simt ca am nevoie de atingerea Aliciei mai mult decât niciodată. Sting restul de tigara,eliberez fumul,mai raman cateva secunde pe balcon,apoi merg in dormitor. Alicia este in fata oglinzii,imbracata doar intr-un halat de mătase neagra,cu margini din dantela. Ma apropii de ea si imi trec degetele usor peste coapsele ei. Ii dau usor parul intr-o parte si o sarut pofticios pe gat. Mana imi aluneca pe gatul ei,printre sanii ei,pe abdomen. Respira sacadat,apoi geme usor cand ating punctul sensibil. Isi musca buza inferioară si se lipeste si mai mult de mine. O amagesc cu saruturi umede pe linia gâtului.
-Ma vrei?
-Da.geme ea usor.
-Nu m-ai convis,doamna detectiv.
-TE VREAU!reuseste sa mai strige ea,ca apoi sa se intoarca si sa ma împingă brusc pe pat. Azi eu conduc.
-Imi place cum gandesti.spun eu in timp ce ea se aseaza peste bazinul meu.
Trasează cerculețe chinuitoare peste abdomenul meu,apoi ma saruta usor. Ii cuprind usor fundul cu palmele,apoi il strang usor. Imi cuprinde fata in palme si ma săruta cu dorinta. In scurta vreme imi fac simțită prezenta langa ea,ca apoi prin mișcări lente in interiorul ei. Grăbesc ritmul tot mai mult,delecatandu-ma cu sunetele ei. Orgasmul ne loveste curand pe amandoi. O simt cum se incordeaza,gemand sonor si tremurând usor.
      -Esti atat...Atat de buna,iubito.
      Ma saruta usor,apoi se cuibărește la pieptul meu. Ma simt un trădător,un mincinos cu diploma,un imoral. Alicia merita sa stie adevarul,nu poate trai in minciuna.

༒•ᴘʀᴏᴘʀɪɪʟᴇ ʀᴇɢᴜʟɪ•༒Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum