Pregatiri

64 10 0
                                    

     Ne aflam cu o săptămana înainte de plecare. Sunt in living alături de Aris,jucam jocuri video si ronțăim cateceva.  La un moment dat Aris se oprește,lăsându-se sa cada pe spătarul canapelei,apoi oftează profund:
     -Si cat timp stai acolo?
     -Pana ce Alicia va elucida cazul.
-Sper sa nu lipsești mult. Nu de alta da stii ca eu mereu dau de necaz.
-Ești o paguba pentru cei din jur.
-Stiu...Dar totuși ai noroc sa ma ai ca si prieten. Viața ta ar fi plictisitoare fara mine.
-Oh da sigur,ce m-as face fara tine.oftez teatral si continui jocul.
Asa mi-am petrecut toata ziua alături de el,odihnindu-ma si relaxându-ma pentru mâine cand urmează sa merg sa-mi iau rămas bun de la colegii mei de munca.

     A doua zi de dimineața nu găsesc niciun motiv întemeiat sa ma ridic din pat,dar totuși trebuie sa merg la birou. Fara tragere de inima ma ridic din pat,părăsind așternuturile calde si moi. Un miros de cafea proaspăta ma face sa-mi ridic curios o sprânceană si sa ma îndrept către bucătărie.
      -Alicia?întreb surprins cand o vad in bucătăria mea,imbracata comod,pregătind micul dejun.
      -Buna dimineața,Damian! Scuze ca am venit neinvitata,dar m-am gândit sa-ti fac o surpriza.
      -Ești o dulceața.spun eu îmbrățișând-o din spate si sărutând-o usor pe gât,ea lăsându-si capul usor pe spate oferindu-mi mai mult acces.
       Ma așez pe scaun si imi aprind o tigara,lăsând-o sa-mi servească ea micul dejun.
      -Te asteapta o zi speciala iubitule. Trebuie sa-ti iei la revedere de la colegii tai...
     -Da,iubito. Va fi bine,nu e mare brânză. Abia aștept sa ajungem acolo,sa-ti elucidezi cazul,primul tau caz. Sunt atat de mândru de tine.
     -Mulțumesc,iubitule!spune si ma săruta apăsat pe buze,apoi imi  zâmbește.
      Zâmbetul acela cu care m-a cucerit,acel zâmbet care-mi taie filmul,acel zâmbet pentru care as plăti cu zile doar sa nu-l vad vreodată stingandu-se.   Alicia are ceva al ei,ceva ce ma face sa ard de fiecare data cand sunt in preajma ei,sa ma rușinez holbandu-ma la corpul ei,dar cu toate astea sa-mi dezlipesc privirea de pe curbele ei. Sărutul ei are ceva ce te face sa-l vrei tot mai mult,tot mai des...E un drog fatal,ea in sine e un drog fara de care nu ma mai vad trăind.
      -Ti-am pregătit un costum,ceasul preferat si o cravata din aceea colorata,sa le faci ziua mai buna tuturor.
      -Îți Mulțumesc pentru tot!
     -N-ai de ce.spune si ma privește cu niște ochi strălucitori,adânci,atat de inocenți si totuși atat de doritori. 

     Ajung in fata clădirii,unde sunt primit cu baloane si confetti,apoi strigăte si urale ale colegilor ma fac sa zâmbesc sincer. 
      -Ne veți lipsi,domnule Matthias!
      -Si voi imi veți lipsi!spun sincer si ii imbratisez pe fiecare in parte.
      Ziua de azi a fost una lejera,fara prea multe hârtii sau altele de genul. Sara si-a găsit fiecare ocazie sa vina prin biroul meu si sa-mi spună ca sunt oricând binevenit înapoi. 
     -Cu siguranță ma voi întoarce dupa toata nebunia asta. Trebuie sa-i fiu alături iubitei mele.
     -Se vede ca va face fericit. Ma bucur foarte mult ca vati găsit in sfârșit femeia potrivita.
      -Sunt cuvinte mari,iti Mulțumesc,Sara. Chiar daca nu o cunosc de prea multa vreme o iubesc. E o iubire diferita care nu cred ca se va stinge vreodată.spun eu apoi oftez ca pentru sine.
     Poate nu va fi nevoie sa ma explic vreodată,sau sa se ajungă la detalii,sau sa ma vizeze in mod direct. Raman pozitiv pana la proba contrarie,apoi vad eu cum fac cartile in favoarea mea.

     -Iubito,am ajuns!
     -Iubitule!striga,se ridica de pe canapea si-mi sare in brate precum un copil.
      Las totul pe jos,o cuprind cu ambele brate si o ridic de la podea,sărutând-o si rotind-o o data,apoi o las din nou cu picioarele pe podea.
      -Mi-a fost dor de tine!
      -Si mie mi-a fost dor,iubito! Comandam ceva pentru cina?
      -Am gătit eu.spune zâmbind entuziasmata,conducându-ma spre masa frumos aranjata. Abia aștept sa guști mâncarea,sa-mi spui cum ti se pare. 

    Dupa ce am servit cina,care a fost literalmente delicioasa,ma hotărăsc sa merg sa fac un dus,apoi sa ne petrecem o seara clasica împreună. Potrivesc apa,ma dezbrac si intru sub dus,cand la cateva secunde isi face apariția Alicia,intr-un halat subțire,care pica repede lăsându-i la vedere corpul divin.
      -E loc si pentru mine?întreaba zambindu-mi drăcește.
      -Sigur ca da.spun eu si o trag in cabina,lipind-o instant cu spatele de flisele aburite.
     Ii prind gatul intr-o mana si o sarut cu dorinta. Imi strecor limba in Lăcașul ei,iar ea imi oferă acces complet. Săruturile si atingerile noastre sunt de 100 de ori mai fierbinți decat apa care e singura ce ne acoperă trupurile. Imi plimb mâinile pe corpul ei,apoi o întorc brusc si sânii ei fac contact cu același perete de mai devreme. Respira sacadat cand imi fac simțită prezenta in interiorul ei. 
      Dupa unul din cele mai intense dușuri din viata mea,ne retragem in dormitor. Se ghemuiește cu capul pe pieptul meu si o sărut usor pe parul umed.
      -Te iubesc,Alicia!
     -Si eu te iubesc,Damian!

༒•ᴘʀᴏᴘʀɪɪʟᴇ ʀᴇɢᴜʟɪ•༒Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum