Prima parte

288 17 0
                                    

       -Iubitule...spune Izabella privindu-ma cu lacrimi in ochi.Nu stiu ce se petrece cu tine...
       -Iar ai ceva sa-mi reproșezi...scuip eu cuvintele,o prind de par si trag in jos,obligând-o sa ma privească in ochi.
       -Îți pierzi cumpătul foarte ușor...Nimic nu-ti mai ridica moralul...spune ea plângând,iar eu simt satisfacția fiecărei lacrimi de pe fata ei.
         -Când eu sufeream,tu erai ocupata sa "ridici moralul" altui bărbat in blestematul club in care lucrezi. 
          -Iubitule...Ti-am spus ca n-am vrut. Era drogat,am urlat dupa ajutor dar a fost degeaba.
           Ma las cuprins de nervi si prind pistolul se pe masa,de langa paharul cu tărie,de langa o sticla proaspăt golită. Lipesc țeava rece de fruntea Izabellei,obligând-o sa îngenuncheze.
          -Te implor!!spune ea plângând in hohote,lăsându-se pe picioarele mele. Nu trage...Nu ai sa rezolvi nimic...Nimic...
          Pufnesc o data si-mi descarc arma in trupul ei. Eliberez câteva gloanțe cu ținta sigura,lăsând-o astfel fara viata.
          Așez arma cu grija in palma ei,trec un deget peste gura ei înțepenită,apoi cobor spre rani. Zambesc drăcește in colt de gura.
          -Asta m-a satisfăcut sa stii.spun cu voce tare.
         Prind o canistra cu benzina,o torn peste tot prin camera,apoi ma îndrept spre ușa oprindu-ma in prag.
         -Pe curând!spun eu si arunc o bricheta aprinsa in camera,apoi ies relaxat in timp ce casa era mistuita de flăcări.
       Ma fac nevăzut in întunericul nopții,fara urma de regret pentru ceea ce am făcut. 

༒•ᴘʀᴏᴘʀɪɪʟᴇ ʀᴇɢᴜʟɪ•༒Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum