Vis

89 11 0
                                    

     Ajung acasă si nu-mi pot dezlipi zâmbetul de pe fata. Alicia pare a fi femeie perfecta. Atât de complicată prin simplitatea ei,atat de perversa prin simpla-i inocență. Privirea ei ma arde si ma stinge,cu zâmbetul ma luminează si ma eclipsează...E o femeie atat de atipica,dar atat de speciala...
       Ma declar învins si dezarmat,dupa atâta timp de o femeie...Mai umplu un pahar de vin pe care-l golesc dintr-o înghițitură,apoi ma retrag in baie.

        Dupa un dus relaxant,ajung in sfârșit sa ma arunc in pat. Răsfoiesc puțin rețelele sociale,iar fara sa-mi dau seama,învins de oboseala sunt învăluit de întuneric.   

       "O noapte furtunoasa de Octombrie. Ora 00:00,iar Izabella nu a ajuns inca acasă. Încerc in zadar sa nu ma las cuprins de nervi si gelozie. Stau intr-un fotoliu de piele,îmbrăcat in clasicul meu costum si incerc sa ma relaxez in compania unei băuturi spirtoase de culoarea chihlimbarului si o tigara. Număr parca secundele,cand primesc un video răvășitor in care iubita mea si-o trage cu unul dintre clienți.
      Nervii pun stăpânire pe mine,iar telefonul sfârșește in perete. La scurt timp ajunge si ea acasă,iar eu o aștept cu arma incarcata. Se oprește speriata in prag,apoi incearca sa se justifice.
       -Zorah,te implor,era drogat. ZORAH...
       O prind de par,ii lipesc pistolul de frunte si o oblig sa îngenuncheze.
        -Zorah te implor...Nu vei rezolva nimic...NIMIC!spune ea aruncându-se pe picioarele mele.
        Fara pic de mila descarc arma in trupul ei,lasand-o fara viața"

       Ma trezesc brusc,confuz si transpirat. Privesc in jur parca auzind inca in ecou vocea Izabellei strigandu-ma pe nume...Adevăratul meu nume...Ma cuprinde o durere groaznica de cap,asa ca mai zăbovesc putin in pat.
      -Ce dracu' a fost asta?întreb eu cu voce tare,deși nu are cine sa-mi răspundă sau măcar sa ma audă.
      Știam ca asta ma va bântui la un moment dat...Ca o voi avea pe conștiința, ca imi va bântui visele,dar nu e momentul potrivit. Trebuie sa raman concentrat pe noua mea persoana,sa o am pe Alicia,sa-mi pastrez job-ul,sa-mi vad de viata.
      Ma hotărăsc in cele din urma sa ma ridic din pat si sa merg in bucătarie. Imi pregătesc o cafea si-mi aprind o tigara,cand telefonul imi vibrează.

     "Alicia
Multumesc pentru inca o seara superba,Damian. Sper sa ne revedem curand. Ador sa ma aflu in compania ta,esti un barbat misterios care lasa impresia ca ascunde multe. Sper ca vineri seara esti liber."

    "Placerea a fost a mea. Si mie imi place sa-mi petrec timpul cu tine. Mult succes in a ma descoperi. Pentru tine mereu sunt liber"

      "Alicia
Atunci e bine,am o surpriza pentru tine. Vom merge intr-un loc mai special. De data asta trec eu sa te iau. Te pup!"

    "Abia aștept sa vad despre ce e vorba. Si eu te pup!"

      Alicia mi-a ridicat moralul,dar mi-a stârnit si curiozitatea. Oare ce are de gând sa faca,sau ce a pregătit,unde mergem. Îmi opresc brusc gândurile si pufnesc amuzat de propriul entuziasm de copil.
      E duminica asa ca azi nu vreau sa fac absolut nimic,asa ca dupa ce termin de fumat si golesc ceașca de cafea,ma intorc  inapoi in pat si pornesc un film. O zi doar pentru mine,nu suna atat de rau.

༒•ᴘʀᴏᴘʀɪɪʟᴇ ʀᴇɢᴜʟɪ•༒Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum