Merhaba! Şimdi bölüme geçemeden önce ⭐'ı doldurmayı unutmuyoruz.
En sondaki açıklamayı lütfen okuyalım.
Bölüm şarkısı: Melek mosso- Tükettim.
Keyifli okumalar, bol bol yorum yapmayı unutmayalım. Satır araları boş kalmasın. ^^
16.Bölüm: Karışık duygular
Geleceğimizi belirleyen yollar vardır. Herkesin o yolda görevi farklıdır, herkesin bir yolu vardır ilerlediğimiz yolda. Çoğu insan uyumsuzdur, benim gibi.
Uyumsuzdum.
Evet tam olarak böyle. Uyumsuz.
Hayatımda olağanüstü olayların göbeğindeydim. Çok farklı detayların arasında görünen kusurdum belki de...
Tek suçum anne rahmine girmek olmuştu. Annem ile babamın farklı olduğunu öğrenmiştim. Anneannemin aslında benim kanımdan olmayışını, ben ve kızkardeşim hariç annemlerin benim varlığımın ne için olduğunu bildiklerini öğrenmiştim. Benim yüzümden ölme ihtimalleri oldukça çoktu; fakat onlar bunu düşünmeden bana kucak açmışlardı. Benim kanımdan olmasalar da, ben onların kızlarıydım.
Yirmi dört yaşımda başlayacak olan bir savaştan habersiz, yaşamaya çalışandım. Ben, beni öldürmek isteyen damgalı serçeyi öldürecek olandım.
Ben Zümra... Serçe ruhlu olan... Ölüme kucak açmış, geleceğin siyah noktası.
Yekta'nın kız kardeşi, babasının kızı, Ekim'in idolü, Boz'un kıyamadığı can dostu, Berfu'nun sabır taşı, Demir'in... Demir'in herşeyi.
Hissediyordum. Hissediyordum işte... Kırıklığı, kızgınlığı, içimdeki boşluğu, geçmişin önümde geleceğimi yaktığını, acıyı... Hissediyordum.
Ellerimi birbirinden ayırarak omuzumda kanatlarını esneterek açan Esfwr'e baktım. Küçük pençeleriyle gagasını kaşıdı ve saçlarımın arasına gagasını yerleştirerek saçlarımla oynamaya başladı. iki gün süren kontrolden sonra 1001 kişinin benim soyumdan geldiğini tespit etmiştik. Her gelenin yüzündeki ifadeler hâlâ gözlerimin önündeydi, o kadar güven ve onur duyuyorlardı ki bana karşı... Onların hayatını kurtaramamaktan korkuyordum.
"Kaç gün kaldı?" Gözlerim, dosyaların arasında kaybolmuş Reha'yı buldu. Kaşlarım keskin bir açıyla çatıldı.
"Anlamadım?" Dedim kalçamın altına doğru kıvırdığım bacağımı düzelterek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RUHUNU ARAYAN SERÇE (Final- Düzenleniyor)
Fantasi"Sanki tüm hayatım boyunca yanlış melodiyle dans etmiş gibiyim." Serçe ruhuna sahip bir insan... O, aydınlık ile karanlığın bir biri üzerinden süzülerek yok olmasını sağlayan lânetli... O, ızdırap dolu bir geçmişin, geleceğe taşıdığı izleri söküp...