přijď

693 24 1
                                    

   @27wolfenstein: Amélko?

                                                                                         @novakova.ameliee: co se děje? je jedna ráno Peťo @27wolfenstein: nejdeš si prosím psát? pohádal jsem se s mamkou a potřebuju se odreagovat.

                                                                           @novakova.ameliee:anoo, můžeme, ale taky chci spát🤣

@27wolfenstein: neboj, jen na chvilku

@27wolfenstein: proč nespíš vůbec?

                                                                                                                           @novakova.ameliee: sama nevím :D

                                                                                              @novakova.ameliee: proč ses pohádal s mamkou?

@27wolfenstein: aale, škola a takový ty kraviny se na to natočili..

                                                                                                                           @novakova.ameliee: to je mi líto 🥺

@27wolfenstein: v pohodě, mám nápad jentak mimochodem

                                                                                                                               @novakova.ameliee: jakyyy? <3

@27wolfenstein:noo, jelikož jezdí autobus jen tak tak, tak jsem myslel že by jsem tě mohl hodit autem ráno

                                                                               @novakova.ameliee: pokud to nevadí, nebudu se bránit!

@27wolfenstein: nevadí, zítra v 7:20 u Vás? snad trefím lol

                                                                                                                  @novakova.ameliee: počítám s tebou 

                                                                                               @novakova.ameliee:Petříku, jdu spinkat, dobrouu

@27wolfenstein: teším se na tebe!🤍

@27wolfenstein: dobře se vyspi<3

                                                                                                    @novakova.ameliee: já na tebe taky, dobrou💕


                                                                                  -

"Amčoo, vstávej, je skoro 7" slyším tátu jak na mě zezdola volá. "DOPRDELE" "za 20 minut mám být hotová" vyjekla jsem, "cože, kam jdeš prosímtě?" "prostě mám sraz" říkám když obléklá scházím schody. "s kým?" vyptává se táta v dobu kdy fakt nestíhám, "s tím klukem? jak jste se objímali?" "Ello drž hubu, nestíhám tak mi ještě nepřidávej" "a prosímtě nalij mi čaj". 

dnes jsem si dala jen řasenku, vzala tašku a šla dolů, sedla si ke stolu. "znám ho?" "koho?" nedošlo mi to, "toho kluka" "ne, neznáš, ale neboj je fajn, musím papapaaaa" "čau". Vyšla jsem z baráku a táta si asi myslel že je nenápadnej když kouká přes okno, ale neřešila jsem to. Petr stál před autem "ahojda" pozdravila jsem, v obětí Petr odpověděl "ahoj, vyspala jsi se?" "ale jo, šlo to, ty?ptala jsem mezitím jsem co nasedala do auta, "já nespal, nemohl jsem zabrat" "aha, proto ty brýle?" "přesně".

I přes to všechno// Stein27, NikTendoKde žijí příběhy. Začni objevovat