5 měsíců, uběhlo jako voda. náš vztah s Petrem je jak na horské dráze. Začínáme se hadát, ale v normálním měřítku, nic hrozného, většinou hádku zakončíme sexem zacož se ten večer vždy nesnáším, ale vždy odolám.
"Jakube?" "spim neser" "Kubo, Dominik má tu oslavu a máš tam přijít taky, tak vstávej" "jo"
Dominik dneska slaví 21. narozeniny, začal dělat hudbu a sice to není můj styl ale není to tak hrozné. Pozval i Petra, Petr je dost žárlivý ale chápe náš vztah s Dominikem, na oslavě budou nějací jeho "bráchové" jak říkal.
-
"Všechno nejlepšíííííííííííííííííííííííííííííííííí!" řekla jsem Dominikovi když mi otevřel, "děkuju moc" usmál se na mě, "všechno nejlepší taky přeju" podal mu ruku Petr, "děkuju, pojďte představím Vás" vzala jsem Petrovu ruku a propletla prsty, "tohle je Jakub aka Yzo, tohle Konex aka Konev ale musí jít takže tu zůstane jen Jakub". "ahoj" usmála jsem se na toho potetovaného kluka, Honza? Tonda? ježiš Amélie vzpomeň si, hned. "Amélie" "Jsem Kuba, Dominik mi o tobě vyprávěl" KUBA. TO JE ONO. "to je milý" usmála jsem se a on se přivítal s Petrem. "kde máš bráchu?" "nojo, co já vím, on přijde zachvilku" zasmála jsem se a Dominik s ním. Asii po hodině tu byl i Jakub a všichni byli dost na sračky, teda až na mě, Dominik byl trošku opilej ale ani ne nijak moc a proto jsem se rozhodla mu předat dárek. "Domi, pojď semnou prosím" všimla jsem si jak se na mě Petr nechápavě podíval a proto jsem doplnila "chci ti dát dárek" jen jsme se usmáli a odešli k němu do pokoje kde byl klid.
"Na" podala jsem mu obálku, "nemuselas" "musela a už si to přečti"
v obálce byl dopis, nevím proč, ale měla jsem potřebu ho napsat.
"Dominiku, je to tady je ti 21. V Americe bys mohl poprvý zkusit alkohol ale myslím že tvoje zkušenosti s ním přišli už v patnácti že? ale teď k věci. mám tě neskutečně moc ráda, vždycky si tu pro mě byl, když jsem udělala nějakou kravinu, podržel si mě, když jsem dělala něco tajně byl si vždycky moje alibi. jsi můj nejlepší kamarád, děkuju za to že jsi tady semnou vždycky byl a doufám že taky vždycky budeš. oba víme že jsi hlava děravá že? taky horká hlava a kvůli tomu byly i naše hádky, ale i přes to tě mám strašně ráda. Byl si vždycky vypělejší než já ale mozek jsem měla vždycky větší já, pamatuju si jak si se někde opil a poslal si mi zprávu kde si psal že nechápeš jak se můžu bavit s Adélou, tu zprávu si do teď pamatuju nazpaměť :D -"čau, koukej jo, nevím proč se bavíš s Adélou když nemate nic společnýho, čum. ADÉLA- krátký blonďatý vlasy na ramena, modrý oči, asi 177 cm, povahou je uplnej magor, do všeho jde po hlavě a kluků si taky moc neváží a teď ty jo, AMÉL- delší hnědý vlasy, zelený oči, 167 cm, povahou seš její uplnej opak, radši věci promyslíš a kluka si nikdy neměla tak jak se můžete bavit????????????????????????? jo a zavolej mi pak- tenkrát jsem ti zavolala a ty jsi byl úplně nasračky a v tom hovoru si mi řekl jenom "miluju tě" a pak to típnul, do teď nevím jak to cítíš, nikdy jsi mi to neřekl, a proto předpokládám že to bylo jen kvůli alkoholu, kdyby cokoliv řekni mi, neublížím ti.
dominiku, jsem ráda že tě mám<3 otevři si pak ten další papír!
s láskou Améliša!
---------------------------------------------------------------------------------
POHLED DOMINIKA
"s láskou Ameliša" oddechl jsem si nahlad potom co jsem dočetl dopis, a uvědomil jsem si jednu věc. tenkrát to nebylo pod palbou chlastu, bylo to pod palbou mých myšlenek o ní a nás. Miluju jí ale vidím jak je šťastná s Petrem, nemůžu nic ale chtěl bych strasně moc.
"Amélko, to bylo tak- tak strašně krásný, mil- mám tě rád" usmál jsem se na ní a šel otevřít obálku, "KECÁŠ??????" vylítl jsem z postel když jsem to otevřel, "ne" zasmála se na mě, její smích je uplně nakažlivej, "takže, takže, takže spolu půjdeme na to......
čaukyyyy, po delši době nová kapitolka, ale neměla jsem moc naládku teď ale chtěla jsem něco napsat tak alespoň tohle, snad se líbíííííí<33
ČTEŠ
I přes to všechno// Stein27, NikTendo
Fanfiction"Proč mi i přes to všechno odpouštíš?" "Sama nevím, asi to nedokážu"