----jen pro začátek, František mi přijde fajn a myslím si že by tohle nikdy neudělal ale chci to sem dát, takže tady s Františka uděláme celkem velkýho hajzla, takže to neberte zle, jen prostě se mi tam nikdo jinej nehodí a chci to takhle udělat, to je vše<3----
PO DVOU MĚSÍCÍCH
dva měsíce od té housky, dost věcí se změnilo, k lepšímu.
Áďa se přestěhovala k Markovi a školu dělá dálkově, jsou spolu fakt šťastní.
S Petrem jsme skoro pořád spolu, není moc dnů kdy nespím já u něj nebo on u mě. Táta a vlastně všichni ho přijmuli, sourozenci taktéž.
S El se náš vztah dost zlepšil a musím říct že s ní pořád kecám<3
S Adel se teď vídáme dost často.
Jakub se nastěhovat zase na intr, rozešel se s Terkou.
A myslím že se tady rýsuje ještě jeden vztah, máme novou sousedku, milou, táta je z ní úplně na větvi, tak uvidíme.
"lásko?" "copak?" sedla jsem si na postel abych zjistila kde sedí/stojí Petr, "František má dneska oslavu narozenin, já na to zapoměl." "a půjdeš tam?" usmála jsem se a začala se převlékat z pyžama, "půjdeme" "mám jít taky?" "že se ptáš, sluší ti to" "pochvaluješ moje neupravený vlasy, tepláky nebo co?" zasmála jsem se a šla si pro hřeben který jsem měla u Petra v koupelně. "neupravený vlasy máš asi od toho jak jsem tě včera za ně tahal, tepláky jsme kupovali spolu a ještě navíc ti slušej, takže" "ty seš blázen, fakt" rozčesala jsem si vlasy. "budu muset jít domů, nebyla jsem tam už od středy a je sobota" "chceš tam hodit?" "nene, ráda se projdu, je hezký počasí" "fajn, dneska v pět jsem u tebe, pojedeme k tomu Frantoj" "kdo to vůbec je?" "ještě si ho neviděla, je to trochu magor" "jak všichni tvoji kamarádi" dala jsem mu pusu a odešla pryč. cestou jsem potkala jeho mamku, "Ahoj Amy" pozdravila mě hned, vyndala jsem si sluchátka a opětovala jí pozdrav. Po pár prohozených větách jsme se rozloučily a já to měla asi deset minut cesty.
"je někdo doma?" bez odezvy. "halooooooo?" "tati?" "Ello?" "Klárinko, Adame?" nic.
jdu si udělat snídani, asi šli na nákup.
"Ano tati?" "Amélko, nebyla jsi doma, vzkaz máš na ledničce, přece jenom ti ještě volám, jeli jsme do toho aquaparku, jak dostali děti k Vánocům" "teď jsem došla domů, kdy se vrátíte?" "v neděli nám končí ubytovaní, takže v neděli navečer, proč?" "jen tak" "máš snad něco v plánu?" "ne, jen jdeme dneska na oslavu k Péťovýmu kamarádovi, nic víc v plánu nemám" "dobře, užij si to, alkoh-" "tati, já vím, užijte si to, mám Vás moc ráda" "taky, ahoj" "čaukyy" típla jsem hovor a udělala jsem si kaši.
@27wolfenstein: jsem tadyyy
@novakova.ameliee: vezmu si boty a jsem u tebe!<3
-
"ahoj princezno" "ahoj" zaculila jsem se a připoutala jsem se. "jak daleko pojedeme?" vyrušila jsem ticho, "už jsme skoro tady" usmál se.
"Calineee, nazdaaar" "Tyvole, Amélka, strašně dlouho jsem tě neviděl" "tak mě vidíš" pustila jsem se z objetí a šla se přivítat s Áďou, Markem, Willym, Davidem atd.
ČTEŠ
I přes to všechno// Stein27, NikTendo
Fanfiction"Proč mi i přes to všechno odpouštíš?" "Sama nevím, asi to nedokážu"