škola utíkala rychleji když jsem nepřemýšlela nad Petrem, celý tři týdny nebyl ve škole a já byla celkem i ráda.
je pátek odpoledne a já píšu zápisek z přírodopisu když mi přijde zpráva. "Calin" řeknu a usměju se.
@calinpan: dneska houska, ses pozvana, dlouho jsem te nevidel, v osm jsem pro tebe
@novakova.ameliee: ty máš takový štěstí hochu, vždycky mi píšeš když mám čas a nemusím se starat
@calinpan: nojo, jsem skvelej i know, plati to?
@novakova.ameliee: dobře no, platí
@calinpan: tesim se na tebe bejby
@novakova.ameliee: ja na tebe bejbyyyyy
@calinpan🥰
sedím u Calina v autě a jedeme směr byt Willyho(Kojo). hromové ticho jsem chtěla prorazit, povedlo se "Petr..tam bude?" povzdychla jsem si, "bude" "t-to jsem nevěděla" "Amy, neboj se" položil mi ruku na koleno a já mu ji začala hladit. vystoupili jsme a vešli k Willimu do bytu, kluci seděli na gauči a hráli fifu, bylo tu i pár holek. šel kolem Willy, "Willy?" "Amy, žejo?" "jojo, chci se zeptat kde je koupelna" "třetí dveře rovně" usmál se, "díky". zalezla jsem do koupelny a chtěla si odlíčit můj rozmazanej make-up, zohla jsem se k umyvadlu a co se nestalo? voda vystříkla, sundala jsem si tričko a zkusila najít fén, neúspěšně. sundala jsem si tričko a položila ho na radiator, vzala jsem si mobil a scrolovala ig, byla jsem zalezlá v rohu a ani mi to nevadilo. dveře se otevřeli a v nich stál podnapilí Petr, byl opilý ale pořád v tom smyslu že ví co dělá. nevšiml si mě, přisunula jsem se víc ke zdi, nechtěla jsem si s ním povídat nic. "co tady tak sama" všiml si mě, "polila jsem si tričko tak čekám až trošku uschne" "pojď, pujčím ti Willyho" zvedla jsem a rychle jsem proběhla do pokoje kam šel Petr. "na" podal mi čistě černé tričko, "díky". usmál se, "jsi strašně nádherná až to není možný" "děkuju" usmála jsem se a šla pryč z pokoje. jediný se kterým jsem se tam celkem znala byl Calin a Petr, s Petrem jsem kecat uplně nechtěla a hledala jsem Calina, nebyl tu. otvírala jsem dveře a našla jsem ho, stál v koupelně a s někým volal, "tak čau brácha" ukončil to když jsem vešla. "všude tě hledám, nemám si s kým pokecat" "tak pojď" seděli jsme ve vaně a popíjeli, já měla frisko a Calin pivo. "píča jedna" zakončil story o jedné holce a oba jsme dostali záchvat smíchu. políbil mě, nevěděla jsem co dělat, srdce mi udělalo kotrmelec, opětovala jsem mu to, lezěla jsem ve vaně jen v podprsence a džínách, Calin byl bez trička "tohle Petro-" "pokračuj" šeptla jsem mu do ucha. pokračoval. "kámoš" zatleskal Petr který stál ve dveřích a pozoroval nás, "slez z ní, okamžitě" zařval na Calina, "promiň, nechci ti ublížit" šeptl a zvedl se. vykročil jednou nohou z vany a Petr se po něm vrhl, brečela jsem ale nehodlali se pustit, pěsti lítali, Petr brečel, brečel. byla jsem překvapená. Přiběhl Marek odtáhl Calina do pokoje a já se ve spodním prádle schoulela do klubíčka, Petr seděl proti mě, věděla jsem že na mě kouká ale nedokázala jsem zvednout pohled, zvedla jsem ho, z nosu mu tekla krev a měl rozseklé obočí, z ledvinky kterou jsem měla po ruce jsem vytáhla alespoň kapesník a šla mu to otřít "nešahej na mě" "chci ti pomoct tak mě nech" nic neřekl, začala jsem mu otírat krev, "máš Calinkovo tričko?" řekl s úsměškem, "přestaň, je Willyho" "s děláš prdel žes ojela aj Willyho" "víc arogantní bejt už nemůžeš co? a jestli tě to potěší, tady z těch všech jsem spala jen s tebou" usmál se a sklopil pohled, "asi půjdu pryč, nechci tu být" zvedl se a dal mi pusu na čelo "Péťo, počkej" otočil se a díval se na mě pohledem který já beru jako pohled /miluju tě ale zároveň tě nechci už nikdy vidět/ "mám tě ráda" "to je fajn" "chci abys to veděl" "jediný co vím je to že tě nemám rád ale to že tě miluju" otočil se a šel pryč. asi po hodině jsem se dostala domů a padla do postele, ze spánku mě probudil až hovor, byly čtyři ráno, chtěla jsem to típnout a jít spát dál, když jsem ale uviděla číslo zvedla jsem to.
ČTEŠ
I přes to všechno// Stein27, NikTendo
Fanfiction"Proč mi i přes to všechno odpouštíš?" "Sama nevím, asi to nedokážu"