Papatyam arıyor...
J: Ee... Ne diyerek açmam gerektiğini bulamadım.
S: Evet, belli oluyor. Ne konuşmak istiyorsun?
J: Eskisi gibi samimi olalım istiyorum Sehun...
S: Oluruz.
J: Hatta daha samimi olalım istiyorum.
S: Oluruz.
J: Oluruz...
S: Eğer güven sorunun yoksa oluruz. Bana güvenmeyip şüpheye düşersen yapacak bir şey yok.
J: Düşmeyeceğim... O gün sadece kafam karışıktı işte.
S: Nerenin karışık olduğuyla gerçekten ilgilenmiyorum Jongin. Başından beri hiçbir sorun yoktu ve birkaç gün önce aniden böyle davranmaya başladın. Dolduruşa gelmişsin anlıyorum ama sana her bir şey dendiğinde böyle olacaksan biz nasıl ilerleyeceğiz?
J: Haklısın, haklısın... O gün için üzgünüm. Gerçekten saçma düşüncelerdi.
S: Üzgün olman bir şey değiştirmiyor.
J: Ah... Anlıyorum, hâlâ kızgınsın. Ne yapmam gerekiyor?
S: Sadece... Bana güvenemez misin? Uzakta olsam bile yanında olmama izin veremez misin?
J: Güveniyorum Sehun... Gerçekten güveniyorum.
S: İnanayım mı Jongin..?
J: İnan. Hatta bak, şey yapalım. Günde bir kere mutlaka telefonda konuşalım. Özlediğimiz günler uzun uzun görüntülü konuşuruz. Birbirimize kargo yollarız, oyun indirip beraber gireriz falan. Sürekli birbirimizin hayatında oluruz böylece. Daha çok yakınlaşır ve tüm sorunları ortadan kaldırırız.
S: Güzel düşünüyorsun Kekjon. Yapalım, hepsini yapalım. İleri gidelim ama hiç geri adım atmayalım. Olur mu Jongin?
J: Olur Sehun.
S: İyi... O zaman ben tekrar bebek Sehun oluyorum.
J: Hahah. O zaman ben de haşmetli Jongin olacağım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cake'talk •sekai•
FanfictionJongin, 3 GB internet kazanayım derken hayatının aşkını kazanmıştı. ❁sekai - texting > çerez tadında, minik ve soft bir hikaye