54

353 36 22
                                    

Sehun arıyor...

Cevapla / Kapat

Sehun arıyor...

Cevapla / Kapat

Sehun arıyor...

Cevapla / Kapat

J: Ne istiyorsun? Kısa kes.

S: Açtığın için teşekkür ederim. Ben günlerdir iyi değilim, senin de iyi olmadığını biliyorum. Ama eminim konuşursak düzeleceğiz Jongin.

J: Ben sensiz gayet iyiyim Sehun.

S: -

J: Anladın mı?

S: Günlerdir yetmedi mi?

J: Ne diyorsun?

S: Günlerdir böyle şeyler söylemen yetmedi mi? Kalbim fazla kırıldı Jongin, eğer üzülmemi istiyorsan bil ki bu dünyadaki cehennemi yaşıyorum senden gelen sözler yüzünden. Eğer tek amacın seni kırdığım için beni kırmaksa, başardın. Eğer hâlâ sinirliysen biraz daha kır, dök beni ve bir an önce sarıl bana!

J: -

S: Cevap bile veremiyorsun, sözlerinin arkasında duramıyorsun. Çünkü ben seni tanıyorum, bunları içtenlikle söylemiyorsun. Sadece sinirini çıkarmaya ve canımı yakmaya çalışıyorsun. Farkındayım. Ama Jongin, ben bunu bilmeme rağmen tüm o sözleri gerçekten samimiyetle söylemişsin gibi ölüyorum her gün.

J: Ne yapsaydım? Böyle davranmak yerine boynuna mı atlasaydım?

S: En azından bu kadar çabuk silmeni beklemiyordum Jongin. Gerçekten çok üzgünüm ve her gün daha fazla üzülüyorum. Lütfen son ver şuna.

J: Bana zarar veren bir ilişki hayatımda istediğim son şey olur Sehun.

S: Jongin ama sen gerçekten artık fazla abartıyorsun... O gün sinirle yaptım, evet yapmamam gerekiyordu ama çok pişman olduğumu görüyorsun. Günlerdir peşinden koşuyorum, görüyorsun. Sana zarar mı veriyorum? Bunu nasıl söyleyebiliyorsun, hem de hiç tereddüt etmeden?

J: Sehun, her şeyde haklı ol. Her şeyde, her konuda ve her dakika ben haksız olayım. Ama sadece düşün. Peki sen sevgiline nasıl vurabiliyorsun, hem de hiç tereddüt etmeden?

S: Ya Jongin sürekli aynı şeyi diyorsun. Bir anda oldu ve oldu yani... Bilmiyorum, özür dilerim gerçekten.

J: Özür dilemeyi kes artık Sehun! Tek yaptığın özür dilemek. Ne boka yarıyor ki?!

S: Peki Jongin, dilemeyeyim. Ne yapmam gerekiyor? Ne yaparsam affedeceksin?

J: Bilmiyorum. Beni o kadar etkisiz hale getirdin ki seni sevdiğim halde seni seviyorum bile diyemiyorum sana!

Aramayı sonlandır

Sehun arıyor...

Cevapla / Kapat

Sehun: Neden kapatıyorsun 🤦‍♂️🤦‍♂️

Sehun: Konuşalım lütfen

Haşmetlim: Daha sonra arayacağım

Sehun: Tamam 💔

Sehun: Bekliyorum :(
[Görüldü, 13.56]

Akşam, 23.34

Sehun kişisi aranıyor...

S: Öğlen niye kapattın aniden?

J: Kötü hissediyordum çünkü. Şimdi daha iyiyim.

S: Neyin var?

J: Bilmiyorum. Sadece halsizlik ve biraz da yalnızlık. Çokça kırgınlık var Sehun, çokça kızgınlık da... Hüzün var bir miktar, pişmanlık ve öfke de var. Çaresizlik, güçsüzlük ve bir de sürekli ağlama isteğim var.

S: Bir kere sımsıkı sarılsam hepsi geçer gibi sanki...

J: Bilmem Sehun, geçer mi?

S: Geçer Jongin.

J: İnanayım mı?

S: İnan.

Cake'talk •sekai•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin