"Dešti! Nech toho!" Vykřikla Hvězda a zasmála se, když vyskočil z řeky a obejmul jí. Byla před královstvím, kde kvůli velkému požáru se shromáždili všichni Vaporeoni. Hvězda se odtáhla od Deště, ale kvůli prudkému nárazu, který ji vyvedl z rovnováhy málem spadla na zem. Byla to Mušle, která do ní vrazila a obejmula jí. "Mysleli jsme si, že jsi mrtvá! Ale, ale ty! Ty jsi tady! Tohle nám už nikdy nedělej!" Vykřikla Mušle radostně a kamarádsky ji pleskla ocasem do hlavy. Mušle se odtáhla a k Hvězdinému úžasu k ní přiběhla královna Diamanta a obejmula jí taktéž. "Mušle má pravdu, tohle nám už nikdy nedělej, víš jak jsme se o tebe báli?!" Řekla královna Diamanta, Hvězda cítila, jak jí na hlavu dopadly slané kapky Diamantiných slz. Takže i královna Diamanta dokáže prokázat soucit. Pomyslela si Hvězda. Královna Diamanta se odtáhla a řekla. "Tak nám pověz, co se stalo tam uvnitř?" Vybídla ji královna Diamanta.
"A tak vlastně jsem se přikulhala až sem." Řekla Hvězda. Hvězda řekla celý svůj příběh. "Páni, nedokážu si představit něco takového, že bych prožil." Řekl rozplynule Déšť, královna Diamanta přikývla. "Bohužel při požáru zemřel náš zástupce Kostilam a my jsme se dohodli, že pokud přežiješ staneš se novou zástupkyní. Přijímáš?" Optala se královna Diamanta vlídně. Hvězda se prudce nadechla, věděla že nemůže zůstat ve Vaporeonském klanu navždy, ale uslyšela tichý hlas Světlušky. "Přijmi to, pokud tu chceš zůstat déle, Nebeská Hvězda stojí při tobě." Hvězda váhavě pomalu přikývla, narovnala se a hrdě řekla. "Byla bych moc ráda, kdybych se stala zástupkyní klanu Vaporeonských. Budu vždy rozhodovat moudře a váhat pouze v tom nejhorším okamžiku, když budu chránit království." Řekla a hrdě se uklonila, Hvězda uslyšela šepot Mušle. "Jako pravá válečnice." Královna Diamanta přikývla. "Tak ti tedy ze svěřené moci předávám místo zástupce. Chraň a braň království jak nejlépe dokážeš." Odmlčela se. "Povstaň a přijmi nové břemeno." Dodala královna. Hvězda se z hluboké poklony narovnala a přikývla. "Přijímám."
ČTEŠ
Spáry Eevee - pomsta královny Valkýry (3)
FantasíaSvět války Valkýrie zužuje válka a krveprolití. Krev začíná být mocnější než slzy a slzy začínají být mocnější, než beznaděj. Ze stále záhadnějších důvodů umírají královny a jejich zástupci. Říční hvězda má stále jednodušší rozhodování, ale za to se...