9. kapitola

17 2 0
                                    

Hvězda se vytáhla do sedu. Kapky přestaly bubnovat o střechu, déšť ustal a znovu se rozjasnila obloha. Hvězda byla stále spoutaná řetězy, věděla, že i kdyby to už dořešili, určitě by jí to někdo hned neřekl. Povzdechla si nad myšlenkou, že by musela něco zničit. Zaměřila se na řetězy, ozvalo se cinknutí, jak řetězy dopadly na zem. Hvězda se postavila a udělala malé kolečko. Běžela k oknu, byla tam královna Valkýra a ještě jeden Umbreon, měl na hlavě korunu, takže Hvězda odhadovala, že to je královna Tmavěnka. Obě dvě měli na sobě malý plášť a kapuci přehozenou přes hlavu, královna Valkýra modrý, Tmavěnka zelený. Blížily se k hradbám, Hvězda sebou trhla, když v zámku uslyšela klíč, dveře se s rachotem otevřeli, Hvězda se otočila a zahlédla královnu Diamantu. Hvězda si povzdechla a odvrátila pohled. "Vaporeoni rozhodli." Řekla královna Diamanta, Hvězda čekala, že ji každou chvíli vyžene z království. "Rozhodli jsme se, že zde můžeš zůstat." Hvězda tomu nemohla uvěřit, nemilosrdná královna Diamanta ji tady nechává. Hvězda přikývla a zadívala se znovu do okna. "Děkuji královno Diamanto. Asi budete mít návštěvu." Řekla suše Hvězda. Věděla, že by měla mít radost, že vidí královnu Valkýru, ale kvůli strašlivému proroctví, že se blesky a tma spojí, měla špatné předtuchy. Hvězda se rozhodla, že královně Diamantě řekne její sen. "Královno Diamanto, měla byste si dávat pozor." Řekla Hvězda naléhavě, královna Diamanta si odfrkla. "Ještě aby ne, Jolteoni a Umbreoni jsou moji nepřátelé už roky, ale poslechnu si, co mi chceš říct." Odpověděla znechuceně. "Měla jsem sen. Byl o tom, že se blesky a tma spojí. Chtějí vyvraždit celý Vaporeonský klan. Nevím jak, ale bojím se, že hrozí bitva." Řekla svoje starosti nahlas Hvězda. Královna Diamanta se zarazila, ale hned to skryla za chladně ledovou tvář. "Já vím a proto tě potřebuju k rozhovoru s královnou Valkýrou a Tmavěnkou." Řekla chladným hlasem, ale měla v hlase i něco jiného, co Hvězda nedokázala vyčíst. Možná lítost? Nenávist? Nebo porozumění? Hvězda netušila, že by jí to někdy královna Diamanta řekla, ale přikývla. "Ráda bych šla s vámi, vaše Veličenstvo."

Spáry Eevee - pomsta královny Valkýry (3) Kde žijí příběhy. Začni objevovat