16. kapitola

14 2 0
                                    

Královna Diamanta seděla u stolu, kde měla svitek, lahvičku s inkoustem a destičku s šachy? Když Diamanta zahlédla jak se Hvězda dívá na šachy, tak prostě odpověděla. "Je tady takové ticho a nuda, tak jsme si s Mušlí řekly, že budeme hrát šachy." Pokrčila rameny Diamanta. "To souhlasím." Řekla Mušle, když vešla do místnosti. Diamanta se zasmála. "Tak, proč jsi tady Hvězdo?" Zeptala se. Hvězda vypověděla svůj sen a navrhla. "Myslíš si, že je dobrý nápad poslat pro Glaceony dopis o spojenectví." Řekla prostě. Mušle na ni vrhla pohled. "Říkala jsi, že jsi dcera Magiky? Nebo už mám halucinace?" Zeptala se Mušle a přejela ji pohledem. "I když pravda, jsi jí podobná." Zamumlala si spíš pro sebe a uhodila ocasem do země. "Kde jsme to skončili? Ach ano, klidně se ujmu toho dopisu pro Glaceony." Řekla Mušle a otočila se na patě, aby šla pro čistý papír pergamenu. "Ještě potřebuju inkoust a myslím si, že nějaký máš, že Diamanto?" Ozvala se z rohu místnosti Mušle. "Já jí ho vezmu, můžu?" Nabídla se Hvězda, královna Diamanta přikývla. Hvězda popadla inkoust a vydala se za Mušlí. Mušle měla na stole položený pergamen a čekala pouze na inkoust. "Jako vážně si mám namočit drápky?" Zavrčela Mušle a namočila dráp do inkoustu, když jí ho Hvězda podala. "Nikdy jsem dopis nepsala, co tam mám napsat?" Zeptala se Mušle a celá zbledla. "Nejdřív tam napiš hlavně věnování. Potom žádost a potom podpis." Ozvala se Diamanta. Mušle přikývla a začala si mumlat, zatímco psala. "Drazí Glaceoni. Hrozí nám válka a nepřátelé postupují rychle. Jolteoni a Umbreoni se spojili proti nám! Armáda zde bude ani ne za dva dny ode dneška, což je pět dní po úplňku. Byli bychom vám vděční za pomoc. S milým pozdravem Vaporeoni." Řekla a dopsala dopis Mušle. "Líbí se vám to, Diamanto?" Křikla přes místnost, chvíli se nic nedělo, ale nakonec se Diamanta ozvala. "Ano." Řekla zamyšleně. "A myslím si, že s Hvězdou by si ten dopis mohla doručit. Kdyby vás někdo napadl, tak vám s sebou dám i Deště. Měli byste jít co nejdřív, nejlépe hned teď." Řekla. "Ale královno, co když to nestihneme? Království je přes moře a navíc přes Poušť." Zeptala se Mušle. Chvíli se zase nic nedělo, potom se ozval její hlas. "Máte pravdu, na tomhle ostrově existují oázy, které spojují všechny ostrovy. Na zimní ostrov ale vás přenést nemůže oáza. Dostane vás jenom na Poušť." Odmlčela se a vstala od stolu. Přešla k nim a řekla. "A teď běžte pro Deště, všechno vám ukážu."

Spáry Eevee - pomsta královny Valkýry (3) Kde žijí příběhy. Začni objevovat