12. kapitola

17 2 0
                                    

Hvězda pomalu otevřela oči. Ležela na tom samém místě, akorát bez Mušle a Deště. Vstala a protáhla si ztuhlé svaly. Před ní se začala objevovat Magika. "Pojď se mnou, musím ti něco ukázat." Řekla, otočila se a rozeběhla se směrem do lesa, Hvězda běžela hned za ní. Zastavily až u jezera, Hvězda by si měla připadat unavená, ale připadala si plná energie. Magika usedla na pařez, kam vždy sedávala Pěnkava a Hvězda vedle pařezu. Nad hladinou jezera se začala třpytit záře východu slunce. Hvězdy ustoupily a světlo se táhlo krajinou. Hvězdě to moc připomnělo, jak takhle pozorovala východ slunce v ohořelém Vaporeonském zámku. "Další východ slunce." Řekla Magika a povzdechla si. "Před lety se slunce střídalo stejně jako měsíc. Po ztracení Žezla moci se všechno zhatilo a obloha se pohnula. Říká se že jeden den se objeví shiny Eevee, která zachrání svět a den se bude střídat jako noc. Já jsem byla taky shiny Eevee, Sylveon... Našla jsem Žezlo moci a myslela si, že jsem to já, kdo má ustanovit mír. Tak moc jsem se pletla, teď už vím, kdo to má udělat." Řekla Magika s pohledem stále upřeným na hladinu vody. Hvězda se prudce nadechla. "Dohazuješ mě snad jako královnu celého světa války Valkýrie?" Řekla své obavy nahlas Hvězda. Magika odvrátila pohled. "Předci magie ke mně promluvili, říkali, že mě čeká skvělý osud, stanu se královnou světa války Valkýrie, ale potom řekli že ne já, ale někdo mi velice blízký a podobný. Tak jsem začala myslet, kdo. Po pár letech jsem měla jednu Eevee, shiny Eevee jako svojí dceru." Obrátila pohled na Hvězdu. "Hvězdo, jsi moje dcera."

Hvězda sebou trhla, nikdy nesháněla a ani nehledala svoji rodinu. Teď se jí otevřely oči. "A-a můj otec?" Vykoktala. Magika si povzdechla. "Ten je mrtvý, ale žil v Nebeské Hvězdě, do té doby, než se proměnil navždy v prach. Jmenoval se Květen, velice mě zasáhla smrt tohoto Sylveona." Magika si znovu povzdechla, nejspíš pro ni bylo těžké o tom mluvit. "V ten samý den jsem ztratila Žezlo moci, nikdo neví kam se ztratilo, to máš vědět pouze ty. Snažila jsem se to odhadnout. Před lety, kdy jsem Žezlo moci hledala jsem ho našla v pevnosti královny Spáleny. Určitě by nebylo na stejném místě, ale je někde, kde hvězdy září nejjasněji." Řekla a odmlčela se. "Není někde skryto tady?" Zeptala se Hvězda, když si vzpomněla, jak tady vždy září tak jasně hvězdy, že vrhají dlouhé stíny. Magika zavrtěla hlavou. "Jsi chytrá, ale není. Hledala jsem tady všude a nenašla ho. Věci někdy nejsou tak jednoduché, jak vypa-" Magika to nestihla doříct, když Hvězdě vnukl nápad. "Krvavá Laguna!" Vyhrkla Hvězda z čista jasna. Magika se na ní zadívala a nakrčila tázavě čenich. "Jediné místo v Krvavé Laguně, kde hvězdy září nejjasněji je tohle jezero. To znamená, že je Žezlo moci na dně." Vysvětlila Hvězda, nikdy v Krvavé Laguně nebyla, ale myslela si, že to uhodla podle Magičina výrazu.

Spáry Eevee - pomsta královny Valkýry (3) Kde žijí příběhy. Začni objevovat