26. kapitola

15 2 0
                                    

"Vlastně, kde je Hluboký mráz? Těším se až se budu vychloubat, co jsem všechno udělala." Řekla Hvězda a máchla letmo drápy ve vzduchu. Led se nervózně zasmál. "V dolní místnosti hradu Vaporeonů." Řekl a zaryl tlapkou do země. "Neboj, nic mu nejdu udělat. Jenom ho okouzlím svým šarmem." Odpověděla mu Hvězda. "Neříkala bych tomu okouzlení." Řekla Mušle a usmála se. Hvězda naklonila hlavu na stranu a ignorovala poznámku Mušle. "Tak co je teď v plánu?" Zeptala se Hvězda. Nastalo ticho a pak Déšť odpověděl. "Inu, po tomhle boji mi vyhládlo. Dá si někdo se mnou?" Zeptal se Déšť. Hvězda se zasmála a přikývla.

Po krátké přestávce na jídlo se vydala s fontáně. Zapadlo slunce, Hvězda se necítila unavená, ale zavřela oči.

Hvězda se ocitla v Nebeské Hvězdě u jezera, kde se ukrývalo Žezlo moci. Magika seděla u jezera s ocasem ve vodě. "Takže jsi pochopila. Boj lze ukončit i bez zabíjení. Valkýru jsi mohla zabít, tak proč jsi to neudělala?" Řekla Magika a otočila k ní hlavu. Hvězda se zasmušila. "Nechtěla jsem zabíjet a navíc, moje vzpomínky jsou ukotveny v Elektrickém království společně s Valkýrou." Řekla Hvězda a zasmála se. Magika přikývla. "Chytrá Eevee, z Umbreoního a Jolteonského klanu se stal jeden. Proroctví se pomalu naplňuje. Jsi připravena?" Zeptala s Magika. Hvězda nakrčila čenich. "Na co?" Zeptala se. Magika se zasmála. "Stát se královnou světa války Valkýrie." Řekla Magika a podívala se k jezeru. Hvězdě se v krku utvořil knedlík. "Já... ehm. Ne, totiž musím?" Vykoktala Hvězda. Magika vytáhla prudce ocas z jezera. "Ano, musíš a teď běž." Řekla a kývla k jezeru. Hvězda se hluboce nadechla. Teď nebo nikdy. Pomyslela si, rozeběhla se a skočila do jezera. Jako v oáze mohla dýchat pod vodou, což ji připadalo hrozně nepřirozené. Voda byla zakalená, ale i přes to mohla vidět na dno. Zabrala jedním mocným tempem. Na dně uviděla lesknoucí se korunu. Zabrala znovu a dopadla na dno. Udělala otočku okolo koruny a povzdechla si. Moc mi teď leží v tlapkách, určitě to chci udělat? Pomyslela si a zatřepala hlavou ze strany na stranu. Když pomyslím, kolik krveprolití teď můžu ušetřit.... Ano, musím to udělat! Pomyslela si a sebrala korunu do tlapek. Teď, nebo nikdy! Řekla si a nasadila si ji na hlavu.

Spáry Eevee - pomsta královny Valkýry (3) Kde žijí příběhy. Začni objevovat