"Páni." Zkonstatoval Led, který vešel do zbrojírny. Hvězda si oblékla zbroj, kromě helmy, překvapilo ji, jak je neuvěřitelně lehká. Hvězda se zasmála a otočila se na něj. "A co ty tady děláš? Vždyť ty přeci máš už zbroj." Řekla Hvězda. Led pokrčil rameny. "Myslel jsem si, že tě tu najdu." Řekl, Hvězda přikývla. "Pročpak?" Zeptala se. "Pořádně si vymetla s Hlubokým mrázem. Takhle si s ním nikdo neodváží mluvit." Řekl Led a pokrčil znovu rameny. Hvězda si odfrkla. "Zasloužil si to. On a princ? Ale no tak, v tom případě já jsem víla." Řekla a zasmála se. "Takhle s ním nemluv! Možná jsi princezna, ale neměla by jsi." Řekl Led. "A teď už pojď, nebo to nestihneme." Řekl a chytil Hvězdu za tlapku.
Hvězda s Ledem dorazili před hrad, kde zrovna Hluboký mráz rozděloval pozice. Když ji zahlédl, v jeho očích se mihl strach, zaklepal hlavou a řekl.
"Takže, v první linii budou jenom ti, kteří umí nejlépe bojovat. To znamená, Led, samozřejmě já, Zmraženka, Mrazík, Trhlina, Sníh," zbytku Hvězda nedávala pozornost. Potom si Hluboký mráz povzdechl a řekl, ne moc ochotně. "A Hvězda." Řekl a sklonil hlavu. Potom ji opět vztyčil a uděloval další formace.
"Bojíš se?" Zeptal se Led, který se k ní nenápadně připlížil, Hvězda si odfrknula. "Už jednou jsem byla v bitvě, takže ne." Řekla a zadíval se do země. "Páni, v kolika?" Zeptal se Led. Proč ho to zajímá? Pomyslela si sama pro sebe Hvězda. "V jedné velké válce, mezi Vaporeony, Jolteony, Flareony, Umbreony a Espeony. V druhé ve které jsem zabila královnu Agávu a byla mezi Vaporeony a Leafeony." Řekla a doufala, že mu nahnala strach. Led zarytě mlčel a dával najevo svůj obdiv. "A teď všichni k fontáně." Řekl Hluboký mráz a vydal se směrem na sever. Hvězda nakrčila čenich, když si Led všiml jejího výrazu tak začal vysvětlovat. "Stačí, když se jí jenom někdo dotkne, teď to je Zmraženka a přenese nás do království Vaporeonů." Řekl a odvrátil pohled. Hvězda přikývla. Mezitím už přišli k fontáně, která byla celá z ledu.
Zmraženka přešla k ledovaté fontáně a dotkla se jí čumáčkem. Jako každé přenášecí kouzlo, způsobilo, že se vše začalo propadat do země. Hvězda viděla, jak se objevili ve Vaporeonském království a zuřila tam bitva!
ČTEŠ
Spáry Eevee - pomsta královny Valkýry (3)
FantasySvět války Valkýrie zužuje válka a krveprolití. Krev začíná být mocnější než slzy a slzy začínají být mocnější, než beznaděj. Ze stále záhadnějších důvodů umírají královny a jejich zástupci. Říční hvězda má stále jednodušší rozhodování, ale za to se...