Epilog

20 2 0
                                    

Slunce zacházelo a vrhalo poslední zlaté světlo na stromy a kopec, pod kterým tekla řeka na kterém byl Sylveon společně s třemi Vaporeony a jedním Glaceonem zářil zlatým světlem. Napůl shiny Sylveon se zhluboka nadechl. "Nech mě hádat, Hvězdo. Takhle voní svoboda." Řekl Vaporeon, který k ní přešel. Hvězda se zasmála. "Svoboda voní jinak, Mušle. Tomuhle bych spíš říkala volnost." Řekla Hvězda. "Není náhodou svoboda a volnost to samé?" Řekl další Vaporeon. "Podle toho, jak to bereš, Dešti." Řekl Glaceon. Déšť si odfrkl. "Ty tak máš co říkat, Lede." Zasmál se Déšť a Hvězda s ním. "Královno Hvězdo? Mám se před tebou klanět, jako před královnou?" Zeptal se poslední Vaporeon. Hvězda se rozesmála. "Nemusíš, Diamanto. Tohle si nech na Magiku." Řekla Hvězda a zadívala se na zapadající slunce. "Nejsem královna. Možná jsem královského rodu, možná jsem princezna nejmocnější královny ve Valkýrii, ale nejsem královna. Co se týče toho, musím jmenovat svého zástupce." Řekla Hvězda a podívala se na všechny přítomné. Hvězda už dávno věděla, koho jmenuje. "Lede? Přijímáš možnost stát se mým zástupcem?" Zeptala se Hvězda a obrátila se na Glaceona. Led se nadechl a odpověděl. "To-to bych moc rád." Vykoktal a sklonil hlavu. Hvězda přikývla. Objevila se noční obloha, kde Hvězdy zářily velice jasně. Jedna ale byla nejjasnější a Hvězda by si myslela, že to je Magika....

...A tak zavládl ve světu války Valkýrii mír. Válka se odvrátila a Nebeská Hvězda se zase stala mocnou.

Nebezpečí je pryč a mír je opět zažehnán.
...
Na hodně dlouhou dobu

Spáry Eevee - pomsta královny Valkýry (3) Kde žijí příběhy. Začni objevovat