1.

1.6K 63 0
                                    

A Földalatti város.
Micsoda egy egérlyuk.

Mindenhol tolvajok, gyilkosok, prostituáltak, árvák és éhező családok.

Ez nem volt más velem se.

A nevem Nina és egy senki vagyok. A szüleim meghaltak mikor még csak gyerek voltam. Az apám az egyik legjobb tolvaj volt a városban, anyám meg prosti volt. Mielőtt megszülettem volna, egy másik alak kidobta anyámat mikor megtudta, hogy terhes lett a testvéremmel. Ó igen csak egy ember volt mindig mellettem, a tesóm.

Mivel prosti volt összefeküdt fűvel, fával és így lettem én is.

Miután anyám meghalt csak ketten maradtunk. Szakadt ruhában loptunk, hogy ne haljunk éhen.
Az utcán aludtunk, mivel senki nem akar két retkes gyereket befogadni.
Néha sikerült fedett helyen éjszakáznunk, de legtöbbször kidobtak mindet.

Meg akartam halni. Mi értelme volt élni. Az egyetlen okunk a túlélésre, hogy elmegyünk innen, fel a felszínre.

Sok más árva is volt itt a városban. Ugyanazt tették, mint mindenki más, túlélésért küzdöttek.

Egy csapatba verődtünk a többiekkel, és úgy loptunk mindig.
Voltak gyengék akiket folyton elkapott a Katonai Rendőrség, de voltak mások is, akik mindig sikerrel jártak. Köztük...

Levi.

Kimondottan furcsa volt, sokkal kisebb volt mindenkinél, de 10X olyan erős. Egy késsel végzett mindenkivel.
Balhézni azt tudott, nagyon is. Egyszer mindenki szeme láttára vert agyon egy alakot, hogy pénzt szedjen ki belőle.

Meghaltak a szülei és egy öreg fogadta be, de lelépett és azóta se jött vissza.

Ahhoz képest, hogy milyen kegyetlen tudott lenni, néha kedves tudott lenni.

<Az évek alatt>

Egy lepukkant kocsma teljes felújítása után be is költözött oda, de senkit nem engedett be csak Farlant a legjobb barátját.

Sokat loptak, emiatt híresek lettek a városban. Nem is csodálom,mivel nagyon látványosan is tették.

<Pár év után>

Nem unatkoztam, a tesóm lelépett, én meg munkát találtam, ami itt szinte lehetetlen, főleg lány létemre, dobozokat pakoltam egy kis pénzért, ami már nekem elég is volt.

Egyszer csak pakolás közben a fejünk fölött elrepült egy 3D Manőverfelszereléses 3 fős csapat.

"AZONNAL GYERTEK VISSZA!"
"VALAKI HÍVJA A KATONAI RENDŐRSÉGET!!" kiáltott az egyik ember.
"Hát persze már megint. Levi, Farlan és..." mondtam és megjelentek abban a pillanatban a... várjunk ez nem a Rendőrség... ezek a Felderítők!

Akik a titánokkal harcolnak... tch.
Kész röhej.

<Másnap reggel>

"Tényleg elmész??"
"Itt a lehetőség Nina! Végre a felszínre mehetek!"
"És mi lesz velem?!?! Csak úgy itt akarsz hagyni?!?!"
"Feladatot kaptunk,ha teljesítettük visszajövök érted kishúgom!" megpaskolta a vállamat, hátáravette a táskáját és elindult.
Én nem bírtam ki és utána kiáltottam.

"Minek kell elmenned?!?! Csak te vagy nekem!!! " kérdeztem könnyes szemekkel a testvéremtől.
"Visszajövök Nina, ígérem!" és ott hagyott engem az utcán egyedül.

"ISABEL!!! KÉRLEK!!!" de nem felelt.

"HA BÁRMI BAJOD LESZ..." nem tudtam befejezni, mert eltűnt Farlan és... Levi oldalán, hogy csatlakozzanak a Felderítő Egységhez, hogy végrehajtsanak egy feladatot, megölni a parancsnokot.

A Te Hibád! [Levi Ackerman ff.] |BEFEJEZETT|Where stories live. Discover now