Lisa : ''Senin aklında ne var Rose? Şimdi geldin ama hemen ortalığı karıştırmaya başladın.''
Rose : ''Sanki bunu düşünen tek benmişim gibi konuşma. Aslında biz zaten çete gibi bir şeyiz, herkes bizim üçlü olarak takıldığımızı biliyor, sınıfın hanım ağaları olarak biliniyoruz desem abartı olmaz sanırım.''
Lisa: ''Kesinlikle! Birinin bize bir şey yapmaya cesaret etmesi için bizi tanımıyor olması lazım değil mi?''
Jisoo: ''Sen kendini aşka kaptırma da Rose.''
Rose: ''Ah hadi ama, gerçekçi düşünürsek ''aşk'' diye bir şeyin olmadığını hepimiz biliyoruz değil mi?''
Lisa: ''Yine de istediğin bir şeyi yaptırmak için birini baştan çıkarmak eğlenceli.''
Rose: ''Aşk ile oynamak farklı şeyler Lisa. Biz bizimle oynayanlarla oynarız.''
Jisoo esneyerek kızlara döndü.
Jisoo: ''Kızlar artık yatsak mı? Sabah düşünürüz bunları.''
Lisa: ''Bir daha mevzudan önce kahveni içersin herhalde Jisoo.''
Jisoo ''Hı hı'' diye homurdandı ve anında yatağa girdi. Kızlar da birbirlerine bakıp uyumaya karar verdiler.
Rose: Saat geç oldu, bence de uyuyalım.
Lisa ranzanın üst tarafında yattı altında da Jisoo yattı. Rose de ikili olan ama tek başına uyuduğu ranzanın alt katına geçti ve kısa bir sürede uykuya daldılar.
Sabah olur ve aniden bir bağırma sesi yankılanır.
Lisa: "KIZLAR ÇABUK KALKIN!"
Jisoo: "Lisa niye bağırıyorsun insanlar yatıyor!"
Lisa: '' Nayeon hakkında.''
Rose yataktan fırladı.
Rose: ''SÖYLE ÇABUK!!''
Lisa: ''Hani yurtlar arasında bir şapka yarışması olacaktı ya.''
Rose: ''Eee.''
Lisa: ''Kayıt olanların arasında Nayeon'un adını gördüm!''
Jisoo: ''Lisa düşündüğüm şeyi yapmayacaksın değil mi?''
Lisa: ''Ben değil, biz yapacağız.''
Jisoo: ''Peki 3 tane şapkayı nereden bulacağız?''
Lisa: ''Rose'nin giysi dolabında her şey vardır unutma.''
Rose: ''Hey! Bir şapka yarışmasına katılmaya aday olacak kadar güzel şapkalarım yok.''
Jisoo: ''Kızlar amaçtan şaşmayın, biz oraya şapkayı sergilemeye gitmeyeceğiz ki. Ve unutmayın kimseyle flört falan etmek yok. Nayeon'u halletmeye gideceğiz. Her türlü şapka olur Rose, sen sadece çıkar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘚𝘢𝘥𝘦𝘤𝘦 𝘴𝘦𝘯 - (𝙹𝚎𝚗𝚕𝚒𝚜𝚊) ✓
FanfictionYurtta kalan 3 tane yirmili yaşlarda kız. Bir tanesi yeni biriyle tanışıp ona aşık olduğunu fark ettiğinde ne yapar? Karşılarına çıkan ilk engelde pes edecek kızlar değiller. Onları kim durdurabilir ki? Başlangıç : 9 Nisan 2021 Bitiş : 26 Nisan 202...