Bölüm 4 ~ Gel ve Elimi Tut

481 58 81
                                    

Jennie: ''Sert bir kıza benziyorsun aslında.''

Lisa: ''Derken?''

Jennie: ''Halin tavrın falan biraz öyle gibi.''

Lisa: Ben Lisa, arkadaşlarımla bana pis üçlü derler. Öyle düşünmen normal sanırım.''

Jennie: ''Biraz ürperdim şimdi.''

Lisa: ''Bize bir şey yapmayana bizde dokunmayız.''

Jennie: ''Peki, benden size zarar gelmez onu söyleyeyim.''

Lisa: ''Biz herkese fazla güvenmeyiz.''

Jennie: ''Çok ilginçmiş ya, başka kuralları var mı peki grubunuzun?''

Lisa: ''Benim hakkımda çok konuştuk. Yeter artık.''

Jennie: ''Bu biraz da benim hakkımda duymak istediğin anlamına mı geliyor?''

Lisa: Ben bir şey demedim, ne anladıysan o.''

Jennie: '' Ben anladığım kadarıyla cevap vermeliyim o zaman, ben buralı değilim sadece seyahate geldim.''

Lisa: ''Çok fazla böyle salak salak yarışmalara katılır mısın?''

Jennie: ''İlginç bir şeyler denemeye karar verdim, ve seyahat tek başına sıkıcı oluyor. Ben buraya biriyle geldim.''

Lisa: ''O nerede?''

Jennie: ''Oda kokteyl almaya gitmişti, ismi Nayeon.''

İşte o an Lisa'nın kafası allak bullak olmuştu, Jennie onunla gerçekten flört mü ediyordu yoksa bunlar Nayeon'un bir oyunu muydu anlamaya çalıştı.

Lisa: ''Pislik beni kandırdın.''

Jennie: ''Ne kandırması?''

Lisa: ''Sen ve Nayeon'dan bahsediyorum. Saf değilim ben anladın mı?''

Lisa'nın kadını iteklediğini gören kızlar anında oraya koşup kavga pozisyonunu aldılar.

Rose: ''Lisa bir sıkıntı mı var?''

Jennie: ''Biz sadece konuşuyorduk ve-''

Jisoo: ''Kapa çeneni hergele.''

Rose: ''Eğer Lisa'ya dokunduysan seni var ya-''

Jennie: Ne?! Hayır ben sadece buraya bir arkadaşımla geldiğimi söyledim!''

Lisa: ''Kızlar tahmin edin ne oldu, arkadaşı Nayeon!''

Kavga daha çok uzayacaktı ve kızlar bir şey demeye hazırlanıyordu ki, coşkuyla çığlık atan yarışmacıların ardından sunucu seslendi.

Sunucu: ''Hepinizin beklediği saat geldi! Partimizin kazanan iki kişisini seçeceğiz.''

Kalabalık sunucuya yaklaştı ve coşkuyla çığlık atmaya devam etti. Sunucu kazanan birinci açıklarken ismini bilmediğini belli edercesine Jennie'yi işaret etti.

Jennie: ''Kim ben mi?''

Lisa: ''Hadi 'KAZANAN', git ve ödülünü al.''

Jennie sadece sessiz kalmayı tercih etti, karşı çıkmıyordu Lisa'ya.

Jisoo: ''Hadi kızlar Nayeon'un ortaya çıkacağı yok gelin yurda dönelim.''

Lisa: ''Bence de...''

Sunucu: ''Hanımefendi, bir yere kaybolmayın çünkü misafirlerimiz sizi yarışmanın kadın kazananı olarak seçti!''

Lisa: ''Ne?''

Jennie: ''Hadi 'KAZANAN' gel ve elimi tut.''

𝘚𝘢𝘥𝘦𝘤𝘦 𝘴𝘦𝘯 - (𝙹𝚎𝚗𝚕𝚒𝚜𝚊) ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin