Bölüm 15 ~ BLACKPINK

311 43 62
                                    

Jennie Lisa'nın konuşmasına fırsat bile vermedi. Bu kadar acele mi olacaktı? Lisa her şeyin şokundayken Jennie ona bir şeye bakması için telefonunu uzattı.


Lisa: ''Bu ne?''

Jennie: ''Gelinlik modelleri. İstediğini seç. Ben öderim.''

Lisa: ''Hayır. İlk tanıştığımız günden beri her şeyi sen ödüyorsun. Kokteyllerimizi bile sana ödetmiştim. Bundan sonraki masraflar benden.''

Jennie: ''Yani evliliği onaylıyorsun?''

Lisa: ''Bu bir teklif miydi?''

Jennie: ''Cevabı ne olursa olsun her şekilde yapacağın kesin olan şey teklif değildir Lisa.''

Lisa: ''Cevabım her şekilde evet. Yalnız nikah dediğin nasıl olacak bir fikrin var mı?''

Jennie: ''Gelinliği şuan giymeyeceğiz. Bu nikah kesinleştirmek için. Daha sonra düğün de yapacağız. E tabii tektaş olmadan da olmaz.''

Lisa: ''Jennie sen ciddi misin? Diğerleri hayatımın en mutlu günü der ama ben hayatımın en şaşırdığım günü diyeceğim!''

Jennie: ''Ne olursa olsun, bugün bizim günümüz.''

Lisa: ''Nayeon'u düğünümüze çağıracak mıyız?''

Jennie: ''Hayır. O bizi çağıracak.''

Lisa: ''Nasıl yani?''

Jennie: ''Nayeon az önce bana mesaj attı. Telefonu kapalıyken düğün salonu bakıyormuş. Bize de mutluluklar diledi.''

Lisa: ''Tekrar en yakın arkadaşım olacak o zaman.''

Jisoo: ''Biz neyiz burada?''

Lisa: ''Siz her zaman benim en yakın arkadaşlarımsınız. Gelin sarılalım.''

Rose: ''Jennie, sende gelsene?''

Jennie: ''Yok ya aranıza girmeyeyim.''

Lisa: ''Artık sende grubumuzun bir parçasısın.''


Jisoo: ''Bizim adımız hep pis üçlü pis dörtlü gibi mi kalacak? Bence Jennie'nin gelmesiyle değiştirelim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jisoo: ''Bizim adımız hep pis üçlü pis dörtlü gibi mi kalacak? Bence Jennie'nin gelmesiyle değiştirelim.''

Lisa: ''Şuna ne dersin, Blackpink. İçimizde hem siyah güçlü bir taraf olduğunu, hem de güzellikten fazlasını temsil ettiğimizi anlatmış oluruz?''

Jennie: ''Harika bir isim!''

Rose: ''O zaman bundan sonra biz Blackpink'iz.''


Kızlar sohbete devam ederler. Nikah memuru eve gelir.


Lisa: ''Gerçekten şaka yapmıyormuş.''

Jennie: ''Çok ciddiyim Lisa. Veya karıcığım da diyebilirim?''

Nikah Memuru: ''Merhaba, evlenecek çiftimiz nerede?''


Jennie Lisa'nın elini tutar.


Jennie: ''Biziz.''

Nikah Memuru: Aa- Kız kardeşiniz mi?''

Lisa: ''Karısı olacak kişiyim?''

Nikah Memuru: ''Şimdi anladım. Kusura bakmayın. Biz sadece heteroseksüel evlilikleri onaylamakla yükümlüyüz.''

Jennie: ''Şaka falan mı bu? Hemen şuan burada istiyorum, işini kaybetmek istemiyorsun herhalde?''

Nikah Memuru: ''Şuan görev esnasındaki bir nikah memuru tehtit ediyorsunuz.''

Lisa: ''Karımın dediğini yap, çabuk.''


Lisa ve Jennie adamı köşeye sıkıştırdı. Adama nikah olmadan gitmeyeceklerini anlatmak için Jisoo ve Rose de yanlarına geldi.


Nikah Memuru: ''Hey t-tamam geri çekilin hanımlar.''

Lisa: ''Kes sesini yalakalık yapma. Nikahımızı kıy ve git.''

Nikah Memuru: ''Şuraya imza almam gerek.''


Lisa ve Jennie imza atar. Nikah memuru tam gidecekken Rose adamın yakasından tutar.


Rose: ''Bizi de.''

Nikah Memuru: ''Anlamadım?''

Rose: ''Jisoo ve beni de evlendireceksin.''

𝘚𝘢𝘥𝘦𝘤𝘦 𝘴𝘦𝘯 - (𝙹𝚎𝚗𝚕𝚒𝚜𝚊) ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin