Kızlar taksiden indikten sonra metal merdivenlerden tırmandı. Çılgın şapkalarla insanlar pistlerde dans ediyordu. Etrafta kahkahalar, bardakların sesi ve canlı müziğin ritmi duyuluyordu.
Jisoo: ''Yarışma yeri burası mı?''
Lisa: ''Evet.''
Rose: ''Vay canına, bu yüz yılın partisi!''
Jisoo: ''Sakın sarhoş olma Rose.''
Rose: ''Belki bir iki bardak içerim.''
Lisa: ''Ben dans etmek istiyorum!''
Jisoo: ''Gerçekten dansçı olmak için doğmuşsun Lisa.''
Lisa çılgın çığlığı ile dans eden kalabalığa koştu.
Rose: ''Lisa bana şuradan kadeh getirir misin?''
Lisa : ''Tamam gidiyorum.''
Lisa bariyere yaklaştı ve üzerine eğildi, ve bir anda biri Lisa 'ya çarptı ve aniden Lisa'nın üstüne kokteyl döküldü.
Lisa:''Dikkat etsene!''
Jennie: ''Gerçekten çok özür dilerim. Burada çok fazla insan var. Senin üstünüze nasıl gittiğimi fark etmedim bile. İzin ver suçumu telafi edeyim''
Lisa : ''Ne yapabilirsin ki?''
Jennie: ''Bir şeyler ısmarlayayım?''
Lisa: ''Yalnız ben arkadaşlarımla geldim hepimize alacaksın haberin olsun.''
Jennie: ''Bir saniye içinde olacak emin ol.''
Lisa gururlu bir tavırla kızların yanına gider peşinden de Jennie gelir. Rose ve Jisoo birbirlerine bakarlar.
Jennie: ''Buyurun içkileriniz.''
Rose Lisa'ya kaş göz yapar ve Lisa kısa bir süre içinde ne yapması gerektiğini anlar.
Lisa: ''Bizi biraz yalnız bırakır mısın?''
Jennie: ''Afedersin, tabii.''
Rose: ''Kim bu kadın?''
Lisa: ''Kızlar bana öyle bakmayın, kokteylleri bedavaya getirdim arada kullanırız işte. Rose kokteyl istiyordun ya ses etme işte keyfine bak.''
Rose: ''Bana da kadının bakışları biraz flörtöz geldi de.''
Lisa: ''Klasik bir tip işte, biliyorsun herkes bize ağzının içine düşmüşüz gibi bakıyorlar.''
Rose: ''Dediğin şey erkekler için doğru olabilir, ama bu bir kadın?''
Lisa: ''Çok tuhaf konuşuyorsun. Sanki biz biseksüel değilmişiz gibi.''
Jisoo: ''Her neyse benim kokteylimi hala getirmedi çağır şunu da gelsin.''
Lisa: ''Hey gelir misin! Kızlar ben başka masaya geçiyorum kusura bakmayın.''
Jennie: ''Kokteyli aldım.''
Lisa: ''İsmini bilmediğim için öyle seslendim kusura bakma bu arada.''
Jennie: ''Adım Jennie, seninki ne?''
Lisa: ''Öyle kolay değil işte.''
Jennie: ''Kokteylin yanına tatlı da söyleyebilirim?''
Lisa: ''Önce söyle, bakarız.''
Jennie: ''Tatlıyı duyunca biraz yumuşadın sanırım.''
Lisa : ''Aslında kendim için değil, arkadaşım Rose tatlıyı çok sever. Ona vereceğim.''
Jennie: ''Yani bu beni affettiğin anlamına mı geliyor?''
Lisa: ''Evet ama sıvama hemen.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘚𝘢𝘥𝘦𝘤𝘦 𝘴𝘦𝘯 - (𝙹𝚎𝚗𝚕𝚒𝚜𝚊) ✓
FanfictionYurtta kalan 3 tane yirmili yaşlarda kız. Bir tanesi yeni biriyle tanışıp ona aşık olduğunu fark ettiğinde ne yapar? Karşılarına çıkan ilk engelde pes edecek kızlar değiller. Onları kim durdurabilir ki? Başlangıç : 9 Nisan 2021 Bitiş : 26 Nisan 202...