Bölüm 11 ~ En Yakın Arkadaşımdı

396 47 79
                                    

Jennie: ''Olaylar şöyle oldu...''

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

O GÜN LİSA GELMEDEN ÖNCE

Nayeon: ''Jennie.''

Jennie: ''Nayeon? Senin gecenin bir yarısı benim evimin kapısında ne işin var?''

Nayeon: ''Senden bir şey isteyecektim.''

Jennie: ''Evet, iste?''

Nayeon: ''Üzerime viski döküldü. Verebileceğin bir kıyafetin var mı?''

Jennie: ''Viski mi? Sen yine içmeye mi başladın Nayeon?''

Nayeon: ''Hayatım bir türlü düzene girmedi. Seni de çok özlediğimi biliyorsun.''

Jennie: ''Yine sapıtmaya başladın. Otur şurada şişeyi de bırak elinden. Evet her yerin alkol olmuş.''

Nayeon: ''Kıyafet ver de giyeyim artık.''

Jennie: ''Off yine başıma iş açtın. Benim işim var bir yere gidip geleceğim sende alt katta otur verdiğim kıyafeti giyin. Uslu dur.''

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Jennie: ''Ve o şekilde seni almaya gitmiştim. Nayeon geldiği için telaştan üstümü giyinmeyi bile unutmuştum. Pijamalı yanına gelmiştim ve seni aldım. Sonrasını biliyorsun zaten.''

Lisa: ''Nayeon benim geleceğimi biliyor muydu?''

Jennie: ''Bilmiyordu. Ona sadece alt katta beklemesini ve benim işim olduğunu söyledim.''

Lisa: ''Peki şimdi sana nasıl güvenmemi bekliyorsun? Dediklerine öylece inanacak mıyım.''

Jennie: ''İkimiz de Nayeon'un nasıl bir manyak olduğunu biliyoruz. Bence bu bile inanman için yeterli bir sebep.''

Lisa: ''Seninle gelmeyeceğim.''

Jennie: ''Efendim?''

Lisa: ''Seninle baloya gelmeyeceğim.''

Jennie: ''Neden?''

Lisa: ''Elimi kolumu sallaya sallaya baloya gideceğimi mi düşünüyordun? Ayrıca baloya Nayeon da geliyor ve bu halde onu görmek istemiyorum.''

Jennie: ''Bunun nedeni sadece Nayeon'un eski sevgilim olması mı cidden? Neden ayrıldığımızı bile bilmiyorsun.''

Lisa: ''Sence şuan önemli olan sizin neden ayrıldığınız mı?''

Jennie: ''Aslında seni Nayeon sayesinde tanıdım.''

Lisa: ''Ne?''

Jennie: ''Nayeon biz onla sevgiliyken bana hep sizden bahsederdi, ne kadar nefret ettiğini falan anlatırdı. O kadar çok bahsetmeye başladı ki ben de merak ettim. İsimlerinizi biliyordum zaten, baloda da sizin isimlerinizi gördüm.''

Lisa: ''Sunucu bana bir çok kişinin oy verdiğini söylemişti?''

Jennie: ''O oyları veren Nayeon'du.''

Lisa: ''Ne?''

Jennie: ''Benim seninle ilgilenmeye başladığımın farkındaydı. Sürekli içki içip kendine zarar verirdi, bende dayanamadım ve ayrıldık.''

Lisa: ''Nayeon bana neden oy versin ki? Biz ezeli düşmanlar sayılırız.''

Jennie: ''Seninle tekrar arkadaş olmak istedi.''

Lisa: ''Ama bizim küsme sebebimiz de Nayeon'un yaptığı saçmalıklar zaten. Beni çok yaraladı. Sevgilimle çıktı. Üstelik en yakın arkadaşımdı.''

𝘚𝘢𝘥𝘦𝘤𝘦 𝘴𝘦𝘯 - (𝙹𝚎𝚗𝚕𝚒𝚜𝚊) ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin