Lisa: ''Hatta istiyorsan sana tam olarak anlatayım. Şu şekilde oldu ;
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Lisa'dan Anlatım
Uzun bir zaman önce Irene adında bir sevgilim vardı. Tabii Nayeon da arkadaşımdı o zamanlar. Baya şuan Rose ve Jisoo ile olduğum gibi kankamdı.
O zamanlar Rose ve Jisoo ile de arkadaş değildim, sadece Nayeon vardı. Babamı küçük yaşta kaybetmiştim ve Nayeon bana hep destek çıkardı. Ona kimseye güvenmediğim kadar güvendim.
Daha sonra Nayeon'un ailevi problemleri ortaya çıkmaya başladı. Annesi ve babası ayrılmıştı, Nayeon'da içkiye başladı.
Bende o zamanlar Irene'e ilgi duymaya başlamıştım, hoşlanmaya falan işte. Bu nedenle Nayeon'un zor zamanlarında çok fazla yanında olamadım. Irene düşüncelerimi ele geçirmişti çünkü.
Nayeon'da bana haklı olarak bozuldu. Ama ben bunu anlamamıştım, çünkü sürekli olarak benim üzülmemem için ne olduğunu anlatmazdı.
Benim onu takmadığımı düşündüğü için her gece ağlarmış. Ben bunu geç öğrenmiştim. Sonra hiç bilmediğim bir şekilde bana kötü davranmaya başlamıştı, baya şaşırmıştım çünkü hiç beklemiyordum.
İki gün sonra da onları Irene ile kol kola gördüm. Sevgili olduklarını öğrendiğimde yıkılmıştım. Sebebini daha sonradan öğrenmeye çalıştım ama bana hiç bir şey söylemedi. Hep bana kötü davranmaya, hep önüme taş koymaya çalıştı.
O aralarda ben Jisoo ve Rose ile tanıştım. Nayeon'un iyice psikolojisi bozulduğu için onlara da kötü davranmış. Onlarda beni aralarına almak istediler. Ve hep Nayeon'un düşmanı olarak kaldık.
Sana ilk baloya gittiğimizde sert çıkışmamda bu yüzdendi, birine güvenmekten korkuyordum. Ve sana olan ilgimi fark ettiğimde Irene ile olan olay gibi olur diye seni hep terslemeye çalıştım. Ama sen yine de beni elde etmeye çalışmaya devam ettin ve çok sabırlıydın.
Bende her ne kadar zor olsa da sana güvenmeye karar verdim. Ve öpüştüğümüz günün sabahı Nayeon'u evinde görüp ''Sevgilimi öpüp hesap mı soruyorsun?'' dediğinde yıkıldım. Çünkü tam olarak korktuğum başıma gelmişti. Irene de olduğu gibi sizi sevgili sanmıştım.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jennie: ''Nayeon hep karmaşık biriydi, benimleyken de çok içki içerdi. Sürekli ölmek istediğini falan söylerdi. Bende dayanamayıp ayrıldım.''
Lisa: ''İşler herkesin açısından çok farklı bir boyuta gider.''
Jennie: ''Ama şunu bilmeni isterim, ben seni gerçekten seviyorum ve seninle ciddi düşünüyorum.''
Lisa: ''Bilemiyorum Jendeukie. Güven sorumlarım var.''
Jennie: ''Sen az önce bana Jendeukie mi dedin?''
Lisa: ''Bir sakıncası var mı?''
Jennie: ''Elbette ki yok. sadece artık bir şeyden emin olmak istiyorum. Sende beni seviyor musun?''
Lisa: ''Seni çok seviyorum Jennie! Çok.''
Jennie: ''Bundan sevgili olduğumuz sonucunu çıkarabilir miyim?''
Lisa: ''Çıkarabilirsin.''
Jennie ve Lisa anın duygusallığına kapılıp sarılırlar. O sırada Rose ve Jisoo gelir.
Jisoo: ''Biri bize ne olduğunu anlatabilir mi?''
Lisa: ''Vaktimiz yok unnie. Jendeukie ile baloya gidiyoruz.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘚𝘢𝘥𝘦𝘤𝘦 𝘴𝘦𝘯 - (𝙹𝚎𝚗𝚕𝚒𝚜𝚊) ✓
FanfictionYurtta kalan 3 tane yirmili yaşlarda kız. Bir tanesi yeni biriyle tanışıp ona aşık olduğunu fark ettiğinde ne yapar? Karşılarına çıkan ilk engelde pes edecek kızlar değiller. Onları kim durdurabilir ki? Başlangıç : 9 Nisan 2021 Bitiş : 26 Nisan 202...